Rubrik...?

Ja, jag kom inte på någon rubrik förlåt att jag inte hann att blogga igår orakde inte och skulle inte hinna iallfall hade inte tid för att blogga. Men det är inte så många dagar kvar tills skolavslutnigen och dom dagarna som är kvar kommer det nog inte bli så mycket i skolan inga riktiga lektioner direkt..? Men imorgon kommer det nog vara vanlig dag på skolan. Tror  inte på onsdag jag vet inte kan skriva upp schemat på bloggen lite senare.

Heej, Hur har eran dag varit min dag har varit lite trött..:( Men sen sista lektionen på so:n fick vi köra en tävling om några saker vi skulle typ ner till rönnige och räkna saker där och hämta saker, men min so lärare gjorde det här tävligen för vi skulle röra på oss inte vara så jävla trött och tråkiga haha... typ:)
                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0