Toppen;)

Godmorgon hur mår ni,själv så mår jag toppen:) börjar kl 9 . Klockan är bara 8 hehe men nu tror jag att jag ska gå byta om

vilken färg?/ som skulle kunna passa mig

VILKEN FÄRG TYCKER NI JAG SKA KÖPA FÖR FÄRG-LINSER HAR SVÅRT ATT VÄLJA PLZZ HJÄLP!!


Här finns den en till man kan välja på vilken tycker ni?


Medina - Addiction


om-prov

Hejsan fick göra om-prov på matte fick samma resultat haha jag är så jävla dålig ska ha liksom utvekligs sammtal imorn fast det gör inget haha fast ändå rädd vet inte vrf? men hur har ni haft det da?

Hej då

hejsan ska dar till skolan snart;)

pensionsjävlar

snart ska jag kolla på pensionsjävlar (stavning) den börjar kl 10

Älskar er! snygga,söta,roliga♥


Tummen upp*

Hejsan datorn fungerar tummen upp ska börja blogga och lägga in massa bilder håller just på att ladda upp bilder till datorn


Vad tycker ni om mig?


1= rolig
2 = knäpp
3 = fjortis
4 = söt
5= självisk
6 = generös
7 = envis
8 =kan mycket
9 = underbar
10 = smart
11 = bra stil
12 = love you
13 = taskig
14 = dum
15 = snäll.


hahaha vet att den är gammal men ändå


...

hejsan har inte bloggat på länge för att datorn fungerar inte men just nu är jag hemma hos ida hon sitter vid en anan dator  men ja vad ska jag skriva mer om

skulle publiceras mycket tidigare !!

hejsan villka ska till HALLOWEEN festen!!!

Vad tycker ni om den här texten?


Tröjan?

Här är tröjan jag skulle lägga upp men den går inte ner till hela midian bara typ halva så man ska ha ett linne under

Linnea

Hejsan idag åkte jag till skärholmen med Linnea och hennes lille brosha och  deras mamma det var ganska kul jag köpte en tröja kan man säga lägger upp en bild på den lite senare har igen bild på den men vi åkte ditt kl 10 och kom hem 3 men nu ska jag fixa lite andra grejer

Pitbull - Hey Baby


Jävla dator!!!

förlåt men datorn fungerade inte:( men nu gör det :)

Felicia♥

imorn ska jag va med Felicia <333 har typ inte träffat henne från 3-4:an eller något sånt  men ska inte blogga mer idag ska sova snart  tror jag är jävligs trött just nu



Tummen upp

Hejsan jag är så jävla glad allting är fixat på bloggen allt fungerar nu tummen upp


hej då:(

hejdå nu ska jag åka:( kommer inte kunna blogga så mycket när jag kommer hem

<333

hejsan idag ska jag åka hem:( men ska försöka fixa bloggen hemma om det går för jag har en kompis syrra som kan fixa min blogg för jag vill inte skaffa en ny blogg det blir så jobbigt men jag kommer hem vi 2-3 kanske hinner gå till unkan för igår ringde typ min  mobil hundra gånger och det var mina kompisar som undrade om vi kunde vara men jag kunde ju inte:( men saknar er där hemma!!

Dagens låt igen


Swedish House Miami To lbiza


RSS 2.0