Grattis Moa:D

Grattis min mupp hoppas du har haft en trevlig födelsedag! Älskar dig du är en av mina mest älskade personer i mitt liv. Och så du bara vet jag har mina  överraskning tilll dig, SÅ VAR BEREDD!


Vart inne på stan

Vart innne på stan med syrran och kusinen jag va typ pank haha men följde me iallfall. Vi gick runt som tre små muppar inne i stan och kollat en massa saker, och gud va det är varmt dööör nästan! Vi käkade på kungshallen en massa kebab mums! Ja, nu ska jag färga min syrras hår eftersom hennes är blev inte fin när hon färgade hos frisören, det kommer efter och före bild

flip flop från Stadium

Naglack från Åhlens


Cute?

              


ALLT FRÅN H&M






Hej då


G O D M O R G O N!

VAKNADE NYSS AV ATT MASSA MÄNNISKOR RINGDE MIG PÅ MOBIL!


3 dagar sen:(

Jag har faktist inte pallat att blogga dom här senaste dagarna... Men nu kändes det verkligen att jag behövde blogga :D Ja ni har ju missat en hel del men orkar inte berätta allting utan vi börjar på nytt helt enkelt!


Ja, imorgon ska jag till skärholmen för att det är så jävla mycket sommar rea överallt! Det var verkligen bra att jag fick månadspengen när rean började kommer ju hitta en massa saker hoppas. Och jag fick lite extra mycket pengar den här månaden för det är ju sommlov annars skulle ju man aldrig palla eller inte jag iallafall! Sen ska jag köpa lite andra saker som ni kommer få att veta så småning om.  Och,  om jag hinner imorgon ska jag göra ett inlägg innan jag åker puss.

Dom små mupparna i salem

Heelo! Jag var med Moa-Toa idag vi hade det jätte kul  Men en sak gick inte såvidare Moa skulle göra vofflor på våffeljärnet men hon misslyckades haha kanske gick sönder vet inte all smet typ kleta fast sig på voffeljärnet och det gick typ inte ta bort Ja, senare gick vi runt som små muppar i Salem centrum typ i två timmar för vi väntade på hennes mamma som skulle storhandla... Och ja det ju kul. Kom senare hem vid 7 tiden och gjorde middag åt mig själv eftersom igen va hemma för mamma jobbade kväll och min syrra skulle övningsköra och pappsen skulle följa me henne. Men det är skönt och vara hemma själv ibland! eller tycker ni inte det? Ja imorgon ska jag och mamsen handla/shoppa får se om jag hittar dom dära addidas byxorna jag vill ha


Moa äntligen!

Förlåt att jag inte bloggade igår men hann inte med det, Men det kommer bilder från igår:)
Men igår fick jag gäster vi skulle typ gå till kyrkogården eller något men följade inte med men senare vid sju tiden gick jag till Unkan skulle visa bilderna från värmdö till Helena och stefan eftersom dom ville se och jag var aldrig me på vattenkriget:( Och senare vid halv nio tiden kom jag hem och va med mina gäster igen lite snabbt förklarat haha!


Men idag ska jag vara med Moa vet faktist inte vad vi kommer att göra.Och idag ska jag till Unkan igen för att Helena ville ha några bilder för hon ska göra en stor planch (stavning) Asså på ett stort papper ska hon klistra in en massa bilder. Ska snart möta upp henne.




Så jälva bra!


Donken Donken Donken!

Jaaa! Vi åkte till Tumba men vi hittade igenting:( Men vi satt på doken typ i tre timmar och käka pommes inget liv asså. Och jag smakade på glassen det var shit god ska nog köpa en sån nästa gång jag går förbi doken haha! Ja efter vi hade kommit hem och drog vi hem till Julia och tittade på en film. Senare drog jag hem vid halv åtta tiden och byte om för jag förs vet inte värför men det hade ju regnat sååå ja. Jag gick ner tilll centrum för handla lite saker och då möte jag på Helena och Stefan fick höra om vattenkriget imorgon på Huset och kanske drar dit eller vet inte ska få gäster imorogn men vi får se:).

Linnea vi väntar hära!

Tjenare Tjena Tja! Är på bra humör just nu Linnea kommer snart hem tilll mig hon måste jalla lite, vi ska till Tumba fast vi är panka haha! Ska bara titta på lite saker och måste bara smaka på den dära nya glassen men ballerina kakor på donken. Men senare vet inte jag vad vi ska göra så hörs senare


Jävla shit väder!

Sånt jälva reng väder har verkligen igenting att göra för det är sånt här väder. Värför måste det alltid vara sånt här väder och man inte kan inte göra något roligt? Jaja nu orkara jag inte skriva om hur sur jag är över vädert. Jag undrar vad jag ska göra imorgon??? hhmm kanske ska ringa upp någon kompis eller något... eller ringer upp kussen och pratar i några timmar jaja jag får ta det som det kommer! Så vad ska ni göra imorogn? Jaaa vad ska jag skriva mer om kommer förmodligen kommer jag att göra några inlägg till eftersom det är så jävla tråkigt just nu:(

skaffa nästa månad----> juli

Måste verkligen skaffa det här nästa månad



Guldkoret på Grönan

Och ett par adidas byxor det måste man ha i
garderoben


Godmorgon

Ja,jag vaknade för länge sen... Det jag ska göra idag är att åka hem till mina kusiner i skarpnäck min syrra kommer nog att sova över där men jag tror inte att jag kommer att göra det..... vet inte lixom just nu vad jag ska skriva om det går lite....segt... eeehhöööö??? ja jag bloggar mer senare ska nog ta en duch nu:)


FREDAGSMYS


Värmdö

Heej! Jag kunde inte blogga igår för att jag var så jävla trött jag kom hem klockan tre ungefär. Jag började käka lite senare när jag var klar la jag på min mammas säng för att vila så klick som somnade jag och mycket senare typ vid nio tiden vaknade jag och ba fan! Hur länge har jag sovit? Senare så duchade jag och åt,lite  senare sov jag igen haha konstigt att jag var så jävla trött!


Det var shit kul på värmdö man kan knappt beskriva hur kul det var! Vi bada,basta,grilla,körde en massa roliga lekar,hoppade från ett hoppton,spök historier,spökrunda ute 24.00 på natten,stranden och en massa kompisar man älskar och mycket mera   Jag fick ett diplom för att jag är en bra kompis och tar mina egna ansvar osv... Ja, det enda som är kvar är massa bilder oh videosar


















haha Ida♥






Har fler bilder orkar inte lägga utt flera




Heej då ♥


Bjuder på bilden

Godmorgon, Har ni sovit bra? Själv så har jag sovit shit bra! Jag ska bara byta om och käka och fixa lunchen sen är jag nog helt klar med packnigen:D Jag hoppas att jag hare kul där borta och att ni har det här;)

För i helvete!

Det är så jävla jobbigt att packa fast man har en pack lista blir galen! Jag ska ju åka till Värmdö imorgon ska vara vid Unkan 11.00 hoppas bara jag inte kommer försent. Jag kommer hem på Torsdag runt 16.00 tiden vet inte om jag kommer att orka blogga. Och det kommer inte bli någon uppdatering där så ni bara vet:(  Kanske blir något inlägg innan jag åker imorgon. Vill bara säga i förväg hoppas ni hare bra!

Lång tråkig SÖNDAG :D

Jag försöker ringa smsa skriva på fb men igen jävla människa svara inte va fan är det här!!! Jag pallar inte ringa upp flera jag får väl ta och hitta på något men vadå det ända jag ska göra idag är att gå till filmkedjan och handla godis för jag ska till värmdö imorgon. Senare ska jag till Salem centeum och handla en sak där nere. Senare runt 17-18 tiden ska jag packa. Ja så får väl min dag bli om igen inte ringer upp mig. 


Från H&M

            Blus från H&M 149:-

Tubtopp från H&M 49:-

Typiskt mig:(

Ja, typiskt mig! För att jag köper en sak sen vill jag lämna tilbaka den. Som idag jag åtke till Tumba och kollade den dära koftan som jag ville ha men köpte inte den. Senare inne i stan gick jag in i alla H&M och hittade en massa saker men köpte inte dom sen gick jag in i en annan H&M eftersom stan har ju många H&M. Då hittade jag en fin klänning och köpte den :). Sen kom jag hem till min faster som jag är fortfarnde hemma hos. Jag provade den och den passade inte mig blev shit ledsen:( Då bestämde jag mig att åka till Farsta Centrum. Senare gick jag in till H&M minst hundra gånger och lämnade tillbaka kläder och köpte kläder igen så jävla typiskt mig va där minst i 5 timmar i onödan. Visar kläderna när jag kommer hem. Fortsätt at ha en bra! 

Ja, vad ska man säga?

Hej förlåt att jag inte uppdaterade på typ hela dagen men är förklyd och det är så jävla varmt att man inte orkar blogg. Men runt ett tiden åkte jag till Tumba för att kolla på lite saker som jag behövde bland annat sol skydd ett par sköna byxor och andra saker orkar inte lägga upp på bloggen:(. Men imorogn ska jag åka med pappa och shoppa tror jag behöver ett par nya skor och en kofta som jag vill verkligen ha som jag inte har råd me. ja vad ska man göra om man är pank! Jo,PAPPA KOM NU SÅ GÅR VI OCH SHOPPAR!!!!!


NATTI NATTI!

Jag tror faktist att jag ska gå och lägg mig snart är ganska trött och förkyld och lite ont i huvudet, vilken bra start på sommarlovet! Jag hatar verkligen att vara förklyd man måste lixom ta me sig massa näsdukar helatiden och snyta sig vare sekund det är så jobbig men nu måste jag faktist gå och sova så Godnatt för min del!.


Håret ser ut så här just nu:D


Skolavslutnigen

Jag kan inte fatta att det är sommarlov nu hela året bara flög iväg hur snabbt som helst.  Idag var det ju skolavslutnig ganska kort haha men orkade inte stå där hur länge som helst heller kommer att sakna alla i klassen men kommer ju ändå träffa dom under sommarlovet. Det ända tråkiga är att 9:orna har slutat nu:( Kommer att sakna dom shit mycket<3 Men efter skolavslutnigen gick jag hem till Moa och var där någon timma och senare gick ner till centrum och köpte lite gott senare gick jag hem somnade typ haha så jävla trött var jag också så var jag  förklyld inte kul alls.  





Skolavslutnigs Dresscode

Ja, nu har jag klipp mig uppklipp blev shit fint tyckte jag men har igen bra bild sååå ni får väl se på vissa bilder. Ja nu tänkte jag lägga ut några bilder på vad jag ska ha på skolavslutnigen.









Planer för idag

Heej snart ska jag till slänggungan för att kolla 9:orna mot lärorna på fotboll. Senare efter skolan ska jag kanske vara me någon kompis. Senare ska ajg till unkan och lämna pengar för värmdö som jag ska följa me på. Sen kl 17.30 ska jag klipppa mig i rönninge. Ja det är dagens planer


Mentorsdag

Ja vi åkte hem till Roger min mentor vi badade,hoppade studsmatta,käka lunch. mysade och gjorde mer saker.
 







Roger!?

Förlåt:(

Hejsan förlåt att jag inte blogga igår men orkade inte för jag hade fest igår och sen skulle jag städa efter festen, sen var ju det skola nästa dag.

Tjjoo nu kommer deet... Vi hade det shit kul igår fick massa fina saker och kommer få mer blir så jävla glad. Vi kollade på film och käka en massa godis och chips och senare drog alla ut runt sju tiden till en gunga som kommer att koma på bilderna som jag kommer att lägga ut sen typ en halvtimme senare drog alla hem till mig igen och käka middag sen körde vi en massa lekar det kommer vidiosar och vi dansde som fannnn!!!! Jag hoppas ni hade det kul tjejer!
SÖTA!!
Finns flera bilder

Salem centrum

Heej snart ska jag byta om och gå till Salem Centrum för att jag ska köpa lite saker till imorogn vi ska hem till min mentor och göra en massa skaer berättar senare om de så Heej då så länge

Om Festen/tjejmiddagen

Nu kommer det, Värför hade jag inte festen på helgen? Jo, alla som jag bjöd var upptagna på helgen ingen kunde koma förutom typ 2 haha så jag flyttade över den på måndag och dom tyckte det var okej fast jag hade det på en måndag fast det var skola nästa dag blev lite konstigt där jag skrev där men ni fattar:D. Jag ska göra Festen för att jag fyllde ju år för typ många veckor sedan haha! Och alla va upptagna den månaden så jag tyckte vi kunde göra festen senare. Ja nu vet ni det

Hejsan...

Ja, jag är fortfarande hemma hos Shagota det blev litet avbrott kan man säga ska hem vid 21 tiden ungefär. Men vi åkte till Frasta igen för Shagota skulle köpa en väska till skolavslutnigen och Shagotas pappa köpte en kofta till mig som jag ville verkligen ha. Va snäll han är!


Om Idag

Heej! Jag åt frukost nyss. Efter lunch ska jag och Shagota till Vivo och handla lite saker till festen som jag ska berätta om idag men inte just nu. Senare vid 16-17 tiden ska jag hem buuuhhuu:( Kanske  ska blogga ett till inlägg innan jag åker


Bilder från Stranden





Danny Saucedo


Har flera videosar med bättre ljud lägger ut senare

To The Beach

Ska till Stranden med Shagota snart. Det är så fint väder just nu

The Moniker och Danny saucedo







Det jag köpte idag:D

Hatt från Accent 149:-
Ear Cuff Från Gliter 50:-
Skor från Kaphal 134:- Rea
Strumpor till skorna från Lindex 39:-

Vampire diaries

Heej om typ en kvart börjar vampire diaries. Den börjar 20.00 hoppas ni inte missar

Vilken dag!


Heej vilken varm dag! Vi såg Danny Saucedo i Farstacentrum han uppträde där idag han var sjukt grym! Men det jag köpte idag visar jag ikväll.

MOT FARSTA CENTRUM


Frulle

Godmorogn snart ska jag äta frulle. Det var länge sen jag vakna så jävla tidigt när jag är ledig. Jag bloggar innan vi ska åka till Farsta

Chille chill

Heej! Ja, jag kom hem till mina kusiner för några timmar sen. Ja just nu sitter vi här och chillar planerar lite vad vi ska göra imorogn och så. Kan berätta mera senare om jag orkar är ganska trött

Don't Wanna Go Home


PACKNING CHECK!

Heej Shagotas pappa kom för några timmar sedan han kom tidigare men jag är klar med packnigen och allt. Ska snart åka iväg. Längar att får träffa henne..... Ja vad ska jag säga mera... Hoppas ni för en trevlig dag Uppdaterar när jag är framme Puss!


Tjoo snyggos


Skivan


Snabbt om dagen:)

Gör bara ett inlägg snabbt om dagen Efter skolan gick wilma och jag till en gungga som är så jävla skönt att gungga på ska visa er en dag det lovar jag ;) Sen kom hon på att honhade glömt en sak i skolan ¨å vi var tvungna att gå tillbaak sen gick vi hem vid typ halv 5 tiden. Sen gick jag ut vid 6 tiden och mötte upp Linnea och några killar, vi kansek var där någon halvtimma för jag och Linnea skulle fixa n skiva med mina låtar som jag ska ha på min fest Sen killarna drog hem och vi cykla till Linnea. Sen käkade vi hos henne och lite senare efter det ringde Julia så vi möte upp henne vid typ halv 7. Sen ringde vi flera men då kom bara Matte:) HAHA Sen droga jag hem vid halv 9 tiden


Skolan är snart slut

Whoop! Whoop! Nu är vi lediga i fem dagar om man räknar me helgen Ja nu till frågan, Vad ska jag göra dom  hära sköna 5 dagarna? Jo! jag ska hem till min söta Shagota imorgon hennes pappa ska hämta mig vid 12 tiden. Det vi ska göra är typ snacka,shoppa,titta på massa filmer, mysa, gå ut, äka en massa gött, ha kul vad mer kan man göra? Kommer ju såklart uppdatera där. Men jag ska vara där tills på söndag. Sen ska jag ha en fest hemma hos mig på måndag, då tänker man va MÅNDAG?? skolan nästa dag ju!! jo kommer till saken på ett annat inlägg. För nu ska jag duchsa och packa och sånt.


RSS 2.0