Mitt Fina Hår

kolla in mitt hår det är längre och glöm inte att komentera om det är fint ...det kommer bilder:)glöm inte komentera

Bollywood kändis

                           

Komentera gärna....

Debaleena:)

ett foto på mig :)

skogen 09 på sommaren

vi var i skogen  det var roligt är kommer lite bilder:)

sola och bada

vi var och bada i garnuden det var roligt att sola och bada med min vänner här jkommer några bilder från garnuden:)


vintern 09

föra året på vintern gick vi till en skog som låg bredvid skolan ungefär det var väldigt kallt men jag tog några foton från föra året :)


Unkan

hej jag va i unkan  med leo bella och jennie jag har några blider sen träffade jag Michael wiliam och jason det var shit roligt dära här kommer några bilder på leo jennie och bella


SKOLAN

hej jag har kommit hem nu :) jag tog ETT foton i skola med min vänner på rasten gjorde  matte i våra klass  illa mig jag fick ett blå märke duma honom!!! men nu kommer EN blid i skolan

ska till skolam

jag ska till skola nu hej då alla bloggläsare puss puss :) 

Debaleena :)


Trött

hej då alla bloggläsare ska ta en macka ses igen kl4-5 puss puss


SOMMAREN 2009

ååååååååååååå va jag saknar sommaren 09 jag va i skarasommaland här kommer några bilder på några karuseller jag åkte på


Bebis

hej på  jullobet var jag hoss mina kussiner jag tog kort på bebisen hon är så sssöööötttt!!!!! här kommer några bilder på henne                                                                                    


Debaleena

hej välkommen till min nya blogg jag ska bara rinag några vänner så länge kan ni komentera vad ni tycker om min blogg.


RSS 2.0