Bowling<3

Hej nu har vi kommit tillbka till Unkan från bowlingen det var jätte kul:). Jennie♥ vann hon kommer att få ett pris för hon kom 1:a! snart ska vi äta middag vi ska äta spagetti med köttfärssås mm det blir gott. Men jag lägger ut bilder imorgon när jag kommer hem♥


Massa på gång här:P

Godmorgon idag är idag det är " TJEJLÄGER"  wwwwooooohhhh ska äta frulle sen ska  jag byta om och sen kommer jag och blogga om jag hiner har massa på gång just nu pöss pöss

Shagota hahaha


Desing

Inte den här desingen mycket bättre nu men nu ska jag ha den här länge tror jag

Techno!!!


Längtar till massa saker

Men jag kommer inte kunna blogga på måndag o på tisdag:( eller kanske på tisdag:) tror jag men längtar till Laserdome och tjejlägret så mycke!!!



haha har tråkigt






Just nu...

Just nu fixar jag mitt smink fick lite smink av min syrran och nu har jag fixat en ny smink väska till mitt smink yeehh äntligen har jag en ny haft en liten rutten som inte mitt smink fick plats i haha :)
 fast jag ändvänder ju inte allt smink hela tiden

WWWHHOOOO!!!

Hej idag har jag köpt en hel del med GODIS!!!!!♥♥. Men nu sitter jag och packar till tjejlägret nu ska jag berätta vad vi ska göra där. Vi ska sammlas på unkan kl 14.30 senast. Sen ska vi lämna alla våra saker sen ska vi åka till Årsta och bowla sen när vi kommer tillbaka ska vi laga middag tsm sen efter middagen ska vi ha tjejsnack,spökrunda,massage och mysa och kolla på nattbio på projektorn. Tisdagen käkar vi frukost sen kommer två gymnasietjejer från SPA- och hälsa progrsmmet och hjälper till med en skön och avslappnande ansiktsbehandling. Men nu hänger det inte ihop med tjejlägret men sen när tjejlägret är slut ska jag åka på LASERDOM första gången 


                                         


Hej då

Hejdå dra till Linnea nu.... puss puss

duscha

Hejsan vaknde för en timme sedan vet det är lite sent men jag sova ganska sent igår men jaja det är lov!!!!!!!. Men nu ska jag ta en skön härlig dusch nu sen kommer Linnea ringa mig ungeför vid 14.45  så ska jag dra hem till henne och packa till tjejkvällen sen ska vi hem till mig och packa sen dra till filmkedijan igen asså jag lovar jag kommer må illa att se godisen för jag har typ ätit godis i tre dagar i rad sen imorgon kommer vi äta igen bbblllläää men nu till duschen

Ser ni mig genom hålet????


Snart utgång

Snart kommer MOA & WILMA ♥♥♥♥♥ vi ska dra till filmkedijan sen hem till mig igen och kolla på någon film och mysa !!!!  sen senare på kvällen konmer min kusiner och då blir det också kul

98,97 och 95 ♥♥♥

Sorry att jag inte hade bloggat igår men det var jätte kul igår för efterskolan gick jag till 98,97 och 95 träning dom skulle träna tsm igår tror jag men iallfall så sa jag lite saker till kim asså han är min kompis men jaja och nu är typ en av mina andra kompis blev lite arg fast  inte på de sättet på ett bra sätt men det är bra för jag ska inte se henne på hela veckan tror jag. Men jag vaknade för en timme sen nu sitter jag och driker en varm kopp med soppa mmmmm gottt!!! bloggar senare

Från PIAA!!!


ETT MÅSTE


TRRRRÖÖÖÖTT!!!

Hej kom hem kl 13  men vi skulle igentligen komma hem kl 14. Men jag skulle blogga direkt jag skulle komma hem men la mig på sängen och somna haha. vakande för ungefär 20min så jävla trött va jag. Men jag kunde inte så många bilder  för jag glömde ta me mig min mobil till själva Curling hallen så den låg i jack fickan. Men på slutet han jag ta lite bilder lägger upp dom på bloggen lite senare hej så länge

Curling

hejsan vaknade för typ 20min ska fixa väskan byta om och äta sen ska jag ta bussen kl 08.45 ner till röninge för att vi ska åka och köra Curling  har aldrig kört de men hoppas det blir kul men det är inte bara klassen det är blandat upp till 6-9 och man kunde åka till  andra saker me men jag valde Curling för att det är inomhus haha skulle vilja åka till flotsblro men jajaja


Schema men inte hela veckan lite av nästa också

 KLICKA PÅ BILDEN SÅ BLIR DEN STÖRRE


Första videon


VideofyMe

Hejsan nu har jag blivit medelm på VideofyMe  så nu ska jag jag lägga upp massor med videosar men jag kommer nog inte lägga ut om min vardag eller så kanske ibland 

så jävla gullig♥

haha undra vad hon gör???

Just nu MUFFINSAR

Hej är med glatt humör. Idag har en massa saker hänt men pallar nte att berätta vad som är det. Men typ för en time sen satt jag och min syrra baka muffinsar för att en av hennes kompisar fyller år imorgon så hon bakade lite haha!! kmr lite bilder

dekorationer (stavning)


Bella♥ Leo♥ OCH NÅGON ....... T!

Hej idag på skolan var det jätte kul:) för att efter skolan så gick jag och Bella♥ till Unkan och det var inte så jätte kul men sen kom Leo♥  och då hade vi shit kul vi spelade pingis. Och juste i går var det någon som busringde mig vilken TÖNT. Och då berättade allt till Leo då sa han amen nu ska vi ta ringa den dära tjejen så vi  gjorde det och leo frånagde vad hon hette och efter namn såklart sen la vi på och hon sa Rebecka ******* tror jag?. Och sen gick leo jag och bella och satt oss vi datan och då ringde hon tillbaka och fråga vem som  gav hennes nummer och då leo någon som heter något och så fortsatte vi haha vilken tönt och går typ på säby och går i 7b och jag känner ganska många på säby så det är inte så svårt att vem som busringer en men jag är inte helt säker jag kan blogga om vad vi pratade om och vad vi messade om jag orkar idag för just nu ska jag plugga spanska för jag ska lämna in min läxa och englska för vi har prov på onsdag 

PIA!

Lägger ut bilder från pia imorgon efter skolan

Dra till pia och....haha


Pärlan

Hejsan vi gick inmte hem igår men kom hem idag. Käkade  precis klart. Men nu ska jag byta om och gå till pärlan med Bella och henne lille bror. Ses senare

Same shit

Förlåt att jag inte bloggade igår jag hann  inte för att efter skolan skulle jag direkt hem och packa och sen åka till mitt kusin barn. Men just nu är jag hemma hos dom nu för jag har sovit över men ska hem ikväll bloggar när jag kommer hem

SÅ SUGEN PÅ NUDLAR!!!

HAHA


haha vi är bara för bra!!!

Hejsan idag har det varit en nästan en helt vanlig dag på elevensval får man ju väjla vilken lektion som helst och jag och Moa valde musik men vår muski lärare kom aldrig och lektion skulle börja kl 15:00 men vi satt dära och vänta 20min då kom några och berätta att han hade åkte in till stan till ett möte bara så där utan att säga något och då sa jag och moa ähh vi väntar tills klockan bilr 15:30  så vi inte behöver vara på lektion så länge då (asså man skulle välja ett annat ämne istället för musik) men sen när klockan blev halv då sa vi  väntar tiil 15:40 sen fortsatte vi till klockan blev 15:50 sen gick jag och klaga och sa "vi satt dära i 50min och efter 50min fick vi veta att att vår musik lärare var inne i stan" så att vi inte fick skollkning (stavning) haha!!!

Värdens bästa som finns. Dom gulligaste,sötaste,roligaste,smartaste som finns vad skulle jag göra utan er???








 BILDEN BLEV LITE LITEN
Det finns ju flera men orkade inte lägga bilder ut på alla men ni ska vet  jag ÄLSKAR ER ME!!!!



HöHö!!!

HöHö Vad  gör ni då själv så laddar jag upp bilder Fb. Men idag har det inte hänt något speciellt alls men nu ska jag sitta och plugga engelska jag har föhör imorgon men men bloggar senare om jag har något att blogga om

Hei do


????

Jag ska nog ha den här headern länge nu så ni bara vet

Alla Hjärtansdag

Hej alla sötnosar GLAD ALLA HJÄRTANS DAG hopppas att ni har haft en bra alla hjärtans dag. Men nu ska jag förtsätta äta mitt godis som jag har fått haha


Just nu håller jag på med allt det hära !!!!


Hello!

Hello förlåt att jag inte har bloggat idag men mina kusiner åkte hem på morgonen sen efter kl 14:30 gick jag hem till micha och vi gjorde en massa saker och leo var också me. Men sen när jag kom hem käkade jag lite och började städa och så osv.....

spring spring!!!!

Hejsan igår kom mina kusiner hem till mig. Men idag skulle vi gå och hämta en påse från min syrra från busshållssplatsen (stavning) men vi skullle också lämna en påse till henne vi sprang ner till busshållplasten men sen fick jag ett sms och på det smset stog det glöm inte påsen som jag skulle lämna till henne men jag glömde den vi sprang hem som galningar och sen sprang vi tillbaka men busasen kom ändå tio min senare glömde kollla när bussen gick haha

Det är 4 dagar kavr tills H♥

Hejan har inget speciellt att göra på alla Hjärtans dag♥ kanske är med några kompisar istället haha vet det låter tråkigt men iallafall sak fixa något speciellt♥. Men jag var lite snäll och gjorde doft tvålar till min mamma och två ljus hållare  jag kan lägga upp det på bloggen asså bilderna för min mamma kollar aldrig på min blogg!!!


jag vet dom blev lite f*la haha men dom blir glada (M)&(P)



Mår inte så bra:(

Hejsan idag mådde inte jag så bra men iallfall när vi skulle ha svenska skulle typ 7:orna 8:orna osv... dom skulle ha nationnella prov (stavning) men min klass och SVA 2 vi hade typ inget klass rum att ha lektion. Vi gick runt som galningar för att hitta vart vi ska ha men sen kom lärarna och visste inte heller klassen fick ha bild-salen det ända dom fick göra va typ köra en lek typ och en liten stund att plugga tror jag och SVA 2 vi fick ha en kvarts lektion  och sen fick vi spela pingis i en kvart och fick sluta en 20 min tidigare haha

Luva din fluga♥

Hejsan dagen har varit ganska bra dag. Men idag gjorde jag klart mitt so-prov känns så skönt men hoppas jag får bra resultat. Pluggade inte så mycket till provet :(. Men efter skolan gick vi hem till Moa hon har fått en hund valp hon heter Luva hon är så himla busig haha men hon är så gullig!!!
Båda bilderna är från Fb hade inga bilder på henne
här är hon halv vaken så jävla söt♥♥

Grattis i efterskott Leo♥

Leo Fyllde år i fredags grattis i efterskott

Tumba men gullungen Moooooooa♥

Idag åkte jag och Moa till Tumba lite snabbt för att köpa lite presenter till Wilma som fyllde år på nyår ja jag vet vad ni tänker att det är lite försent att köpa nu men nej nej, Wilma tänkte ha en tjejkväll/tjejmiddag för hon har fyllt år och hon är ygnst i våran klass haha det förstår ni väl när någon fyller år på nyår. Men tänker inte lägga upp det på blogg vad jag har köpat än det ska bli efter tjejkvälen och det blir på på fredag vet dock inte vad jag ska ha på mig och är pank:(. Men jag har en klänning som jag inte har användt än men vi får se senare lägger upp på bloggen lite senare och ska börja skriva en fakta text om mig som någon ville på bloggsvar:)

uppdateringar:(

hej har lite problem med mina uppdateringar men ska försöka fixa det har ganska lite tid just nu......

ska kanske få en iphone 4

Hejsan ville bara berätta att jag ska kanske få en iphone 4 men bara kanske om jag får en så ska jag få den om 2 veckor

mobil bloggar<3

hejsan mobil bloggar hära är hemma hos min faster men hon har åkt iväg till ett ställe. Men ska sova över ska åka hem imorgon. bloggar senare puss puss

Utskällning

Hejsan min klass är typ en partigaste klassen i hela skolan känst det som på mentors tiden pratade vi om att inte ha mobilen framme när det är lektion eller ha på sig mössa osv.... Sen på No-lektionen får vi en västa utskällning (stavning) igen för vi var så jävla pratiga så efter utskälningen var vi skit tysta men  jag vet att vi kommer börjar prata igen haha. Men idag fick vi håltimme på spanskan!!!!!! skönt va men stannade ändå kvar i skolan och pratade lite saker som hade hänt och så.....

vi ses!

Hej börjar kl 08.20 men ska käka och fixa mig nu har jag bara byt om just nu vi ses! efter skolan da♥

det ser ut att min mage sticker ut men nej det är inte det. Det är min ficka jag hade saker där inne så  drf stack det ut haha

Ångest!!!!!

Tjenis penis har inget att skriva om just nu gör jag klart min läxa som ska lämnas in i morgon det är No-läxan:( . blir förvirrad av alla läxor åååå får ångest för jag inte kan inget till so provet har tränat men bara glömmer bara bort jävla prov, Men älskar So har den bästa läraren på So♥♥♥♥


Det var på länge att jag la ut en outfit på miiiiiiii


Bild

Hej idag har det varit en ganska vanlig dag eftersom 8:orna hade prao och 9:orna skulle gå och hoppa isvak. Vi fick tillbaka våra matte-porv idag det gick ganska bra för mig. Men imorgon ska jag ha engelska-förhör och jag börjar kl 9 och slutar kl 16 en lång dag måste ha sköna kläder haha. Men idag hade vi bild och blev äntilgen klar med något idag haha men bild är ju hur lätt som hälst fast bara på olika sätt;).
Blev den fin. Vad tycker ni?

RSS 2.0