dagens


Darin LOVE KILLER


Desing/header

juste den här desingnen har jag lånat av http://www.designandmakeup.se hon har fina desinger om ni vill också byta desing så gå in på http://www.designandmakeup.se<333

Höst

hejsan har tänkt att byta header har tröttnat har tänkt lite  att det ska vara "höst" färger♥


Hanna♥

hejsan på er gullrumpor jag ville bara berätta om min dagens kompis hon heter Hanna♥ jag har typ känt henne i 11år eller  nåt sånt hon bode nära mig. Men hon flytta till röninge  och hon bytte skola för det var för långt bort saknar henne så jävligt mycket just nu♥


Dagens kompis

Hejsan på er alla har tänkt att börja med en ny kategori "Dagens kompis"   det är att man kankse saknar någon eller vait med en kompis eller något sånt blir det !!!! ♥


hej då♥

hej då ska sova nu ses imorn

Dagens låt


skjorta:)♥

hejsan var i stan idag köpte en skjorta♥ 


                                            199kr

salems dag♥♥

hejsan vilka ska till salems dag på lördag men det ska jag kanske för jag är jävligt fökyld va fan så jobbigt!!!!! det är jkätte kul:) där ;) ♥♥♥♥

fysik & biologi stavnig

hittade en bild i min mobil från fysik & biologi  stavnig det var grymt kul:) fick arbeta med en som heter moa var hemma hos henne någon dag och min bästis wilma var med vi gjorde lite roliga filmer och gick ut och så var det


Dagens



Fångarna på fortet

hejsan kl 8 ska jag kolla på fångarna på fortet älskar programet<333

hej då

hej då ska sova nu bloggar mer imorn puss gurkor

Dagens låt


Torekällberget

Förra veckan åkte vi till t (stavniga) vi fick göra lite frågor lekar det var så där men första leken var en frågesport sprang runt som galningar för hitta rätt svar (Haha). Sen fick vi ta en sked och en socker bit man skulle lägga socker biten på skeden och springa runt en grej den laget som fick bäst tid van nästa lek var att man skulle ha en ballong man skulle sätta den mage mot mage sen spräcka den och den van min grupp men om man skulle ta poäng delningen så kom vi 3 men det bästa är att vi inte kom sist. Men man var indelade i grupper 4 dom som va i min grupp va Jennifer,Isabella,Christian,Anton och Julia. Sen när vi var klara så fick vi kolla på djur men jag har varit där förut och de är faktisk för yngre barn










jävla datorn!!!!!

 

               hejsan förlåt fått problem med datorn har inte kunnat blogga på den senaste veckan:( men det har blivit väldigt mycket nytt i skolan och så 


                                                                                                                PS......HAR MYCKET ATT BERÄTTA
                                                                                    


MÖLLE DIN BÖLLE

Tjenis spenis efter skolan gick alla och bada i mölle men jag bada inte. Men fick massa roliga bilder här kommer det lite många bilder


                                                                             

                 
            
hoppa lilla groda (HAHA)
 

HÄR HAR VI EN FIN D.I.F ÄLSKARE
BÄSTA BILDEN HITTILS

                                            




skåp


Hejsan idag fick vi skåp är så jävligt glad men vi har inte över vi har under. Men nu kan man ha lite mer privatare. Jag har nummer 44 jippi!!!!




Never say Never


Justin bieber



just nu tittar jag runt youtube kollar på justin bieber videon (roliga) här är ett av dom

Upprop

Hejsan idag var det upprop fick schema lite andra grejer. Den här veckan kommer vi inte ha vårt riktiga schema för vi ska kunna komma ihåg med allt nytt men på fredag kommer det börja det riktiga schemat vrf ??? inte på måndag. Men imorgon börjar jag kl 9 sen kommer vi få våra skåp måste betala 100kr sen när jag slutar nian så kommer vi få tillbaka 100kr. Men sen efter vi har fått våra skåp kommer vi gå bada och sola i Mölle tror jag men jag ska inte bada. Den hära veckan kommer vi ha olika aktiviteter och sånt det blir kul. Men efter skolan så kom jag hem jag åkte till skärholmen köpte ett par nya jumpa skor för jag behöver dom på idrotten. Tar bild på dom senare jag köpte dom för 249kr. Sen där  ifrån tog jag 707 bussen  till Tumba själv för pappa skulle till min faster. Sen när jag var framme tog jag 725an hem kom hem vid kl 14.30 sen kl 3 gick jag till unkan och träffa min söta vänner och Micha har kommit hem från Nicaragua han har förändras jätte mycket med rösten och allt men hej då puss o kram


 årkade inte vända bilden

hej gullungar

hejsan jag vet faktis inte vad jag ska skriva om just nu blev jag klar läger outfit på kvällen det lite svårt med lössnaglarna men det är fint tycker jag men jag börjar  kl10 det är lite pirrit!!!

halv vaken

God morgon dålig  morgon för mig är halv vaken just nu  Haha!!!! måste gå pigga upp mig bloggar senare

sötnöt

just nu sitter jag och chattar med shagota sötnöt<333333 ska sova snart har skola


Vad Tycksss?????

hejsan satt på mig lössnaglarna  för jag skulle aldrig årka sätta på mig dom på morgonen så jag satt på mig dom idag. Vad tycks???????


mami

det komemr fler inlägg när mami kommer hem då blir det kanske mycket bilder

Pitbull - Shake That Ass For Me


Älsklig

hejsan va med min älsklingen Hanna vi hade fett kul träffade hennes killkompisar dom är fett roliga humör vill verkligen träffa dom igen men skolan börjar imorn aaaaaaaaaaaa lite läskigt men inte så mycket!!! det är bara upprop inget anant kanske får skåp då?? hoppas

SNYGGING!!!!!

Hej då

Hej då debba ska börja blogga igen.det har varit jätte roligt att blogga
puss o kram hej då/shagota<33


Kladdkaka

Hejsan har bakat kladdkaka

mm/shagota<33

Outfit

Dagens outfit
shagota<33

Dagens låt


Har shoppat

Hej bloggen förlåt att jag inte har bloggat men jag har soppat.här kommer lite bilder.



Glass

Hejsan köpte glass i mat dax

Mat dax

Hej då ska till butiken mat dax.kanske köper nåt där

/shagota


Shoppat i farsta c

Hej köpte några strumpor som jag skrev i nåt inlägg.här kommer bilder.
puss o kram/shagota<33


Dagens låt<33


Har kommit tillbaka från farsta c

hej har kommit tillbaka från farsta c köpte några strumpor där.blev nöjd.men jag åt McDonalds igen här kommer en bild av maten.
shagota<33

Farsta c igen

Rubriken säger allt.jag ska till farsta igen men kanske köper nåt den här gången och tar med min mobil om det är nåt jag vill ta kort på. men ska inte åka nu men snart/shagota<33

Förlåt

Förlåt att jag inte blogga så mycket igår


måndag

hejsan ville bara titta förbi hur nu mår själv så mår jag jävligt bra är fortfarande hos min faster har jätte kul hennes dotter ska flyta så vi måste byta tapeter och sånt jag hjälper till ibland men det är jävligt tråkigt men imorn ska jag till farsta kanske ska köpa något vi får se jag fick en ny tröja den är vit/svart tar kort på den när jag kommer hem skolan börjar på måndag Läskigt men inte så!!! puss o kram / Debaleena


Dagens låt


Outfit

Dagens outfit
/shagota<33


Farsta c

Har varit i farsta c med min pappa och debbas pappa.köpte inget specielt där.men åt McDonalds det var jätte gott.tyvär tog jag inga kort för min mobil va hemma.


Godis

Hade lite tråkit så jag gick och köote godis<33 shagota<33

shopping

Hejsan min mamma shoppa och jag fick lite saker av henne och av debbas syrra.Så jag fick ett par shorts men glömde ta kort på den och så fick jag trosor,naglack,örhengen och 2 par leggings.Blev faktist nöjd




Dagens låt


Bebis<33

hejsan ville bara berätta att jag är hemma hos min faster och är med världes gulligaste bebis <33 puss o kram / Debaleena


Världens sötaste bebis

När jag va i skarpnäck träffa jag världens sötaste bebis.Hon kommer alltid vara den sötaste bebisen i hela världen
Älskar dig<<33


skarpnäck

hej då ska till skarpnäck och bloggar mer senare ska träffa världens gulligaste bebis<33

outfit

Det här va min outfit idag<33


Jessica

Hej det är shagota här är med jessica nu så kommer att blogga lite senare.Här är en bild på jessica


God natt

hejsan imorgon ska shagota ta över i några dagar hoppas ni kommer ha kul men nu ska jag gå sova eller not så god natt

Första bilderna Första dagen


Hejsan det var dom första bilderna vi tog på varan på första dagen


Jag fick

Det här har jag har fått av shagotas mamma.Hello kitty troser,naglack,vita leggings och ett par svarta örhängen av min syrra






Sean Banan- Skaka Rumpa


piizzzzzzzzaaaaa<3333

Jag var med shagota  och Jessica idag vi hade jätte kul vi gick ut och cykla sen körde vi någar kort spel,och tog massor av bilder sen åt vi pizza sen gick typ hon hem visst var min korta historia bra! och jag vet skrev det på på förra inlägget men ville skriva igen och det går att ta bilder nu jippi <33
Jessica







shagota ska blogga i några dagar <33

hejsan förlåt att jag inte blogga. Shagota ska blogga åt mig i några dagar sen ska jag börja blogga igen hoppas ni tycker om när shagota kommer att blogga<33 jag ska ändra text där uppe så att det står shagota istället för Debaleena bara för några dagar<33 . Idag träffa jag shagotas kompis Jessica vi hade jätte kul och åt pizza . Men jag har massor med bilder att lägga ut men det går inte hos shagota jag gör det när jag kommer hem då blir det mycket i bloggen <33 hej då puss o kram

förlåt att jag inte blogga

hejsan förlåt att jag inte blogga idag. Men jag ska kanske sova hos min kusin idag och kanske går hem imoron jag är hemma hos henne just nu. Min syrra är ute med Shagotas bror i Farsta hoppas dom har kul. För det har jag och Shagota men hej då puss o kram av Shagota och Debba


köpte lite grejer i skörholmen

Hejsan jag var i skärholmen idag med Wilma och jag hade jätte kul från början sen fick vi lite problem så hon blev hämtad sen åkte jag och min syrra till stan som jag inte ville blev shiit sur på henne vill aldrig gå ut med henne men vad ska man göra??? Men jag och Wilma köpte lite grejer som vi behöver i skolan jag köpte en mapp och en penna som jag behöver Wilma köpte nästan en likadan men inte samma färg. Sen när hon åkte kollade jag och min syrra lite grejer för tåget kommer varje timme så vi kolla lite runt jag prova lite skor och sånt<33
MÖPP
PENNA

LITE DÅLIG BILD ÅRKADE INTE ATT NOGON NY
HÄR ÄR EN SKO JAG PROVA SNYGG ELLER??

Köpte lite grejer i skärholmen

Hejsan jag var i skärholmen idag med Wilma och jag hade jätte kul från början sen fick vi lite problem så hon blev hämtad sen åkte jag och min syrra till stan som jag inte ville blev shiit sur på henne vill aldrig gå ut med henne men vad ska man göra??? Men jag och Wilma köpte lite grejer som vi behöver i skolan jag köpte en mapp och en penna som jag behöver Wilma köpte nästan en likadan men inte samma färg. Sen när hon åkte kollade jag och min syrra lite grejer för tåget kommer varje timme så vi kolla lite runt jag prova lite skor och sånt<33


MÖPP
PENNA
LITE DÅLIG BILD ÅRKADE INTE AT NOGON NY
HÄR ÄR EN SKO JAG PROVA SNYGG ELLER??


Good Morning

Good Morning hoppas att ni har sovit bra <33 själv så har jag sovit bra wilma kommer till mig ungefär vid 12:30 vi ska ta bussen 12:54 hoppas att det blir roligt!!! ska gå fixa mig nu hej då<33


Skärholmen<33

hejsan imorn ska jag och wilma till skärholmen ska shppa äntligen hoppas det blir kul . Och hopas det blir härlig sol som idag fast lite mer varmare kanske Hihi så puss o kram bloggar kanske senare


joggade/ och fick

hejsan idag joggade jag det var så där sen gick vi till unkan och träffade vår roliga Alexander som jobbar där sen gick vi hem. Och när jag  kom hem fick jag ett penfack av min syrra som jag behövde till skolan. Hon köpte den från Åhlens (É) den kosta 39kr



Dagens Låt


Skogen (Hatar kryp)

hejsan idag joggade jag och wilma i skogen. Snart ska vi gå till unkan och träffa trevligt folk så hej då  puss o kram och inan jag går kommer det bli en Dagens Låt

kolla på den

om ni inte kunde se  den nya desingen så kolla på denna hemsida http://debaleena.webblogg.se/?tmp=06145520 





hej då

hej då ska dra ut nu jogga!!!!!!

Min nya Desing

Nu har jag ändrat min desing. Vad tycker ni om min ny desing.Man kan låna dom på http://www.designandmakeup.se/ dom är jätte fina. Och inan du lånar dom glöm inte läsa vilkoren

Dagens låt igen

TÄNKTE TA EN TILL DAGENS LÅT

4,35 kilometer

Hejsna idag joggade ju wilma o jag vi joggade 4 kilometer och typ 35 meter det var kul men sen efter det gick vi till wilma och tog en Loka och sen tog jag mina grejer och drog hem till mig för att ducha sen tänkte vi gå till unkan men det blev inte så för det var försent:( KANKSE IMORN ISTÄLLET



Swedish House Mafia

 inan jag går så vill jag göra ett inlägg om Dagens låt

utgång

hejsan ska dra utt nu ska till wilma ska jogga typ någon timme eller nåt sen ska vi dra till unkan vilka som är där eller så går vi typ till pärlarn se om någon är där aaa nåt sånt bilr det:P hej då på era puss gurkor (härlig sol)<33

Glass<33

hej då ska nog äta glass nu<33


Film kväll<33

Hejsan idag var jag hemma hos Wilma och kollade på film den heter She `s The man. Den var jätte roligt det var en tjej som klädde ut sig till en kille för att vara me ett fotbollslag. Men den var rolig  <33

VILKA HAR KOLLAT PÅ DEN?????










outfit

hej dagens outfit




film kväll

hej då det blir fler inlägg på kvällen jag lovar ses senare ska till wilma och kolla på film nu puss o kram

Dagens låt



Nelly Furtado Maneater


sista inlägg för ikväll

hej då på er dagens sista inlägg  för ikväll men ska inte sova nu<33

Dagens Låt

 

Rasmus Seeback-Natteravn         Låten är grym!!

(Dagens Låt)

Just nu sitter jag och äter mago jag ska börja med en ny kategori med (Dagens Låt) mm så ska det bli  hoppas ni kommer tycka om låtarna jag väljer<3

kändes skönt

Hejsan förlåt att jag inte blogga när jag kom hem men Wilma och jag jogga i en timme sen gick vi hem till henne sen till mig det kändes skönt att jogga vet inte vrf ??? men vi ska kanske ska jogga imorn men kanske ska till unkan först sen jogga sen ska vi typ dra hem till mig och byta om sen till henne och typ kolla på en film eller not hoppas det blir kul;P


vältränade

hejsan ska ut snart ska jogga med min kompis wilma kankse hälsar på unkan när vi ändå går förbi. Min lärare sa till alla att man måste  typ vara vältränade inan skolan börjar så då tänkte jag om jag kunde springa

Godnatt

  men ska inte sova nu det blir bara sista inlägget för ikväll puss o kram ses imorn


ska blogga på 2 bloggar<33

hejsan kommer att blogga på två bloggar nu så jag kommer inte hinna blogga så mycket men jag ska blogga på min kompis blogg för hon kanske är rätt upptagen men hon fråga mig om jag ville blogga på hennes blogg tills onsdag och jag sa Ja det kommer bli kul hennes blogg heter www.hejbellas.blogg.se 

SHOPPING<33

Hejsan åkte till skärholmen sån jag sa igår det är fortfarande rea och det finns fina kläder kvar så om ni  är shopping sugna är det bäst att ni går och köper :P men ni vet den dära röda/vita  randiga tröjan jag köpte jag lämnade tillbaka den för den var inte så fin som jag trodde<33 men nu kommer det bilder på vad jag köpte<33






Det som står på  tröjan är
                                                      -RUBY
                                                      -MOUNTAINS
                                                      -PEACOCK      
                                                      -FIELDS
                                                      -EVERLASTING
                                                      -SEA      


outfit

Dagens outfit

RSS 2.0