K A R U S E L L D A G (valborg)


Drar

Hej då nu drar jag ut ha en bra dag;)


Godmorgon

Heej! har ni sovit gott? För de har jag iallafall :) Idag är det valborg!.... väderät är sådär men det duger. Nyss duchade jag nu ska jag fixa mig och byta om. Vilka ska ner till fågelsågen och fira? Jag ska dit ner.. hoppas vi ses där ;)


Godnatt sötnosar♥


Bloggsvar

Så nu har jag fixat fram bloggsvaren igen... Fråga vad du behöver veta om mig.. KOM MED FRÅGOR TILL MIG <3


Bomben och Tröögot


E-H-D-I-S= En härlig dag i solen

Ja idag så vare skola... Ganska soliga dag idag eller hur eller vad tycker ni? Men efter skolan gick jag och Linnea till unkan och snacka lite typ i en kvart det är inte så lika roligt längre:( men längtar tills jag kan gå på kvällarna. Senare täknte vi dra hem till Linnea, Men då kom Micha och några andra så vi stannde kvar vid unkan på rampen innan de tog vi massa bilder.


hAHA





VÄRFÖR SÅ LEDSEN??






Bild-BOMB (allt de ni missa)

.  


 Vi var på en resturang med släktigarna. Resturagen heter PONG. Det var got att äta där.

En shit skön dag med kompisarna
 Glad Påsk
 SLUSH.......
 Det var den dagen vi hade myss och kollade på film haha
En kattig dag med Filip<3
Men det är inte allt men orkar inte ladda upp bilder bara... Men det kommer videosar

Det är inte sant.... men jo :(

Ja Miranda kunde visst inte fixa headern till mig jag som hade väntat så länge men :(...... Jag har kommit på ett eget sätt att fixa det själv det tar tid att lära sig men Moa kommer att hjälpa mig med min header,Men just nu får jag ta det på egen hand. MEN NU KÖÖÖÖRRRR VI!

Så att ni vet att jag lever!

                   

stan

Heej! snyggos snart ska jag duchsa. Sen ska jag locka håret och fixa mig senare vid kl 14 ska jag och syrran dra till stan. Vid kl 17-18 ska vi käka middag på någon resturang i stan med familjen,släktingarna och kusinerna.. Hoppas sin får en solig dag, Glad Påsk<3 


Techno♥

                                                              

Tjoo!

Tjoo förlåt att jag inte uppdaterade igår eller idag... hehe hann inte direkt... Men idag runt 15-16 tiden tänkte jag dra till min mammas jobb för jag visste lixom inte vad jag skulle göra idag?  Men när  jag tog bussen såg jag Micha och några andra utanför unkan på sketbords rampen (stavning) Men jag åkte ner till rönninge och vänta på på en annan buss men den kom aldrig så jag blev tvungen att gå dit ja och dom var kvar där haha tur för mig:) sen vid 19 tiden gick vi ner till centrum vid plasiks och hängde där sen drog jag hem vid halv 9 kunde inte stanna kavr syrran hade inte me sig sina nycklar:( Ja så kan man säga att min dag var... Men den var inte tråkig haha!


....

Hejsves! nu är jag hemma hittade inget i skärholmen, Men när vi åkte till Hallunda hittade jag en väska men den ska jag köpa senare tänkte jag mig:) lägger ut senare vad  jag har köpt just nu ska jag käka lite tänkte jag mig:)

Skärholmen

Hejsan snyggos! Vad ska ni göra idag, sjäv så ska jag mamsen och syrran åka till skärholmen och handla lite och se om jag hittar något fint:). Men nu måste jag byta om innan det blir försent hihi. Ha en bra dag!

Alexandra Stan - Mr. Saxobeat


Grädde dag:)



Heej! Hur äre med er idag? Just nu sitter jag och tittar lite på olika filmer. Min dag har varit seg, jag va med Hanna i några timmar jag gick och mötte henne på Bamses sen gick vi ner till berga och där var Madde k och Saga vi satt och snacka. Och senare drog vi hem till Hanna och gjorde lite saker typ äta grädde haha. Senare tog vi bussen 17.18 ner till rönninge och där ifrån gick jag hem och Hanna gick hem.


Hanna♥

Heej Just nu ska jag ner till rönninge och möta uipp Hanna snart, vi typ inte träffas på shit länge har saknat henne jätte mycke!

Sista inläget för idag

Förlåt att jag inte har varit uppdaterad hela dagen men jag spendera min halva dag i den här sköna jacuzzin som Wilma har.  Sen när vi gick om och bytte om skulle Moa hem så jag och Wilma gick ner till centrum och köpte lite godis och andra saker ja sen kom jag hem. Nu ska jag städa rummet och de kommer ta tid jag sen ska jag sova tror jag

Möta upp

Nu ska jag gå och möta upp Wilma och Moa . Hej då bloggar när jag kommer hem puss pus<3

Stan

Heej! förlåt hann inte blogg innan jag skulle åka till stan  hade så lite tid att fixa mig. Men fick me  dom här sakerna hem:D
Den dära flask saken är en perfym den luktar shit god jordgubb. Sen lösögonfransar som jag kanske ska ha på mig på lördag för då ska vi åka till en resturang men berättar om det senare

Utgång

 Ska träffa Moa snart tog bara på mig något snabbt- Hörs senare<3


Ja? en vanlig dag på lekparken (1)


Outfit

 Det  var den här blusen jag köpte i fredags när jag åkte till Tumba en snabbis


Ut och gå

   

Nu ska Linnea och jag ut och gå någon timma

 Hörs senare <3


Mys med Linnea♥

Heej! Nu är Linnea och jag hemma hos mig. Vi har gjort grönsaks-dip och lite annat vi ska titta på en film som heter bruce almighty det är en komedi... Hoppas den är rolig:)


Godmorgon

Godmorgon vaknde för någon halvtimme sedan. Hur mår ni idag själv så är det fint. Vilket väder fan va skönt ! Men nu ska jag berätta vad jag ska göra idag. Nyss ringde jag Linnea om vi skulle göra något ja det ska vi nu vi ska mötas i centrum och handla lite god saker sen ska vi komma hem till mig och kolla på film vet inte vilken än men sen ska vi ut på en prommenad och kolla lite runt. Vi hör senare ska käka och sen fixa mig:)


Rubrik...?


Heej! Nu är jag hemma hos min söta kusnin Shagota<3 Har käkat lunch hemma hos dom nu. Snart ska jag till min faster som har kommit hem nu från Indien. Just nu sitter shagota bredvid mig och smsar och ja jag bloggar haha hörs senare;)

Gamla minnen♥

Nu ska jag sitta och lägga ihopp en massa bilder till en video gamla minnen gamla minnen..........  Saknar dom tiderna♥

WWWHHHOOOPPP!

NNNuueee är de PÅSKLOVET massa saker kommer att hända WHOP! WHOP! . Men min dag det varit shit bra! Det började med idrott So mentorstid svenska och sen matte och fick sluta typ 10min sen hade jag hemspråk och så fick jg sluta 20min tidigare bRA va! Sen gick jag till cafeterian och där satt några. Sen gick jag och Bella till innebady träningen men den var tråkigt så vi gick hem. Kl va typ 16.40 när jag kom hem så jag bestämde mig att åka till Tumba en snabbis och se om jag kunde hitta något fint och det gjorde jag lägger upp det någon annan gång :)

Några bilder från utflykten





Nu gäller det!


Jag försökte göra det bästa av videon ser helt knäpp ut men den får duga. Fick göra om videon om och om igen, haha

Dom som inte hörde jag berättade att jag ska börja blogga lite tills Miranda är kla med min desing osv... Imorgon ska vi in till stockholms slottt och kolla lite där det är något med so men det ska bli kul!. Sen efter det ska vi käka på donken och sen ner till berga

Miranda ett stort TACK!

Heej♥ det här har jag längtat till nu ska Miranda fixa min desing hoppas det blir brrraa !!!! Så nu kan jag börja blogga igen. Miranda TACK ATT DU KAN FIXA MIN DESING ÄLSKAR DIG!!!♥♥♥♥


Sväng runt halva-salem

Heej snart ska jag träna med syrran ska ta en liten sväng runt halva-salem haha vi ses snart!

Min dag

Heej! Idag har det varit shit kul dag:) efter skolan så gick jag hem till Moa på vägen dit tappade hon typ sin so-mapp och alla papper trillade ut på marken lycko ost! Sen när vi kom hem så läkade vi lite och plugga lite vi hade jätte kul vi planerade vad vi ska göra på påsklovet men vi bestämde också oss för att åka till Tumba på fredag en liten snabbis bara men det blir kul. Kom hem vid halv 7. Senare vid 7 tiden gick jag och syrran en liten prommenad ut och hennes kompis följde me Mesara. Och nu är jag hemma. Bloggar lite senare syrran ska ha datorn

Moa & Debba


Idag sista lektion hade vi ett helt klassrum för oss själva två pers! haha i ett stor jävla klassrum men vi orkade inte jobba så vi satt och film och snacka lite,men när jag la in min mobiil i fickan glömde jag att pausa haha den är typ 5min lång haha men ändå rolig


Vad ska man säga?

Heej! min dag har varit sköön men lite långsam men ändå roligt samtidigt. Men efter skolan gick hem snabbt för att mamma sa att vi skulle gå handla i Tumba men hon orkade inte och jag som ville vara med min älskling Moa men jag orkade inte ringa henne haha. Men senare gick jag och mamma ner till cetrum och handla och då fick jag me de här...haha
haha en kanin och halstabletter


Teddy♥


Ja! den här videon är från när Linnea och jag var i skräholmen men.. det ändå dåliga är att vi råka pausa mitt i videon så aallt de roliga missar ni nästan lite finns att se haha!

MATCH, SHOPPAT, ROLIGT!!!

Hej förlåt för en dålig uppdatering ska försöka hinna me att blogga. Och jag hittade en kompis som kunde fixa min design Miranda♥, det ändå är bra är att vi bor några port från varandra haha!


Men i lördags fick vi gäster dom skulle kolla på någon indisk match och när vi kollade så..... Men det skulle inte jag, för jag och Linnea åkte till skärholmen och fick hem ett par solbrillor från indiska efter vi hade shoppat klart så käkade vi på donken:)
 GODE GODI
 
                                                    SKÄRHOLMEN

 HAHA INTE SÅ BRA BILD MEN DEN DUGER





Det var dom här jag köpte så jag kan använda till sommaren hahah nnneeejjj skoja bara........

 Vad tycker ni om dom här?, visst var dom finnare än dom som är ovanför den hääärrr!!! haha <3
                                                                   Ha det så bra!


RSS 2.0