ROLIGT HAHA...

idag har jag haft spanska lektion det var roligt jag kanse väljer spanska i  6an roligt.men sen gick jag till unkan vi körde lite pingis efter det fotbolls killerboll sen som vanligt killerboll sen på vägen hem lärde jag mig lite  till spanska av michael  för han är spansk mmm.. så var dagen idag men sen har jag gjort chocklad bollar som jag kommer ha som fika imorn vi kommer  att ha påskmys och vi slutar en timme före jippi sen efter skolan ska jag och några av mina kompisar klä utt oss till påskkäringar HAHA sen ska jag jobba så  jag kommer se utt som en påskkäring när jag jobbar alla kommer säkert skratt det bilr roligt roligt HAHA.... juste vi gjorde soppa idag den ser inte så god utt men den smaka god jag gjorde soppan med linnea ocg emmy det var roligt det var mycker roligt idag











10min hade gott sen vaknade jag

hejsan vad gör ni just nu  men jag ska sova snart så mm.Men jag var i skolan idag tråkigt men lite roligt för vi åkte skridskor sen efter skolan  gick jag till unkan men felicia jag råka sommna typ i 10min jag var så jävligt trött men sen vakna jag och körde killerboll det gick segt men iallafaall är jag pigg vaken nu. Men jag längtar till 6 april för jag ska till bodaborg  som ligger i nyköping ska kanse ta med pappas kamera om jag får så jag kan ta bilder så sen jag kan lägga utt på bloggen men man  ska ta med vad man vill ha under hela dagen vad skulle du ta med dig. Men vi kommer bara vara dära i en dag men hej då ska gå sova om jag kan för jag är pigg vaken just nu   och jag ska kanse skriva imorn



fotbollarna!!!

hejsan idag har jag varit i skolan men det var inte så tråkigt skoldag men sen gick jag till unkan med bella nu har dom tagit fram fotbollarna men dom är nya dom är så mjuka att man kan knappt sparka på dom för dom går åt hellt anat håll så bollarna  suger jag  hoppas det det kommer nya men hej då kanse skriver i morn det här är det sitta inlägget för ikväll så hej då och god natt!!





kommentera  vad ni tycker

tumba

hejsan idag har jag varit i tumba det var roligt. Jag shoppa lite här kommer några grejer jag har köpt men det ser bätre i värkligenheten <3







snälla rösta mig vidare

hej snälla rösta på mig på http://emeji.blogg.se  till veckans blogg snälla snälla

boring och mer boring

hejsan pluggar just nu boring men iallafall har jag varit i skolan fick kvarsitting för jag kastade sudd och 5 andra jobbigt men vad ska man göra om man har tråkigt men efter skolan gick jag till unkan det tråkigt för dom har tagit bort fotbollen och idag fick vi köra spökboll istället för killerboll som alla älskar men vi fick inte köra för diskolampan gick sönder men vad ska vi göra åt det men det var ju inte vi som tog sönder den men det var boring men vi  var me iallafall vad ska man gör om man vill göra något men hej då måste plugga klart puss&kram

måndags

hejsan jag han inte skriva så mycket igår så idag kan jag skriva om i måndags jag var i skolan som vanligt  sen i gick jag till unkan med mina kompisar det ända som är dåligt är att dom har tagit bort bollen så vi inte kan köra fotboll men iallafall så gick några av mina vänner och sammla 50örigar men så var det




från måndags



imorn

men det blir nya inlägg imorn hinner inte idag men hej då puss&kram


blogga igen

jag har tänkt att blogga igen så snart kommer det inlägg

vilket

vilka tycker att jag ska blogga igen eller ska jag fostsätta  att ta bloggapause

bloggpasuse

hejsan just nu har jag tänkt tänkt om jag ska ta en bloggpause så ska det bli när jag blir riktig sugen att blogg då kommer det många inlägg men just nu ska jag ta en bloggpause kommer att sakna er som kollar på min blogg
juste min lilla gullle plut var hemma hos mig några dagr och sov över det är lite bilder på mig och henne och lite gammla kommer att sakna er puss&kram






chatta med min kuss men hade lite tråkigt så jag tog ett kort
typ vid 5-6 på morgon hon väkte mig när hon börja gråta lite jag var värkigen trött hehe:)

nya vänner kanse bästa

hejsan idag har jag varit i tumba och handlat och en till grej jag köpte en vän till min andra vän som kände sig ensam men nu är den glad att få en ny vän kolla på bilden



GAMLLA VÄN
nya vännen

söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt

jag är ju moster så barnet är hemma hos mig just nu kolla vilka söta!!! bilder på henne det är många på henne






söt söt söt söt
visst är jag sött hehe:)
What the PIP GOING ON MAN
                                                                  Vad vad glor du på.har du aldrig sett en napp för ut man / KVINNA

                                           WHAT EVER

i will servive




söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt söt skoja lite med skämten hehe;) 


many many...

vi håller på att sammla 50 öringar för att vinna en tävilng kolla hur många hela klassen har sammlat ihop
many many many.....

ska till skolan snart

god morgon just nu har jag inga blider att lägga ut men  aja men jag ska till skolan snart men efter det kan jag kanse lägga ut bilder om jag tar kort men hej då puss puss


glasögon

hejsan från tisdagen har jag tagit några kort som jag skulle ha laggt upp dom då för jag har ju varit sjuk så jag årkade inte men här kommer dom men jag ska sova snart så hej då puss puss



glöm inte kommentera om bilderna
kolla min bästa kompis han har också glasögon



HAHAHAHA!!!!!


min nya blogg!!

hejsan vad tycker ni om min nya blogg!! men just nu är jag sjuk hatar det jag saknar mina vänner men jag ska till skolan imorn om jag mår bättre hoppas det men iallafall jag har inte varit inne på min blogg så jag ska berätta lite mera i måndags var jag i skolan det var roligt sen efter skolan gick jag till unkan vi spela spökboll det var roligt sen efter åt när klockan blev typ 6.45 gick jag till kulturskolan för jag ville kolla på när min kompis micha hade dans lektion för jag ska börja nästa tremin men iallafall var det roligt men nu måste jag gå och villa lite så hej då puss puss kanse skriver senare glöm inte kommentera om min nya blogg


hemma hos moa

hejsan just nu är jag med min kompis moa men jag ska tilll unkan snart hon fixar min blogg men jag bestämmer hur den ska se ut.Men snart kommer min blogg vara ny och fin ;)

Bilder

lite gammla bilder kommentera vad ni tycker om dom








melodifestivalen

hej god morgon hur har ni haft det men vilka kollade på melodifestivalen jag tyckte alla låtarna var bra utan vissa jag ville att Darin,eric saade eller salem al fakir skulle vinna men det blev visst inte det men iallafall kommentera vilka ni häjade på 



våren är på vägg jippi...

hejsan just nu är jag med en kompis vi gör lådor men ungefär vid kl 3 ska vi till filmis sen till centrum sen kanse tar en lite prommenad för det är så varmt ute jag tror att våren är änkligen är på vägg jippi..... men när vi är klar med våra lådor så kommer jag att lägga ut dom på bloggen men hej då puss puss...

jävlig stor väska

hej idag ska jag hoppa isvak kolla vilken jävlig stor väska jag har fyfan vad tung den ee men det är grejer jag behöver när jag ska hoppa isvak sen efter jag har hoppa lite tora kläder skor och sånt




men jag ska ha en också en påse för jag får inte plasts



jobba

idag har jag varit i skolan och vi hade prov på matte sen efter gick jag till unkan och jobba sen spela jag fotbolls killerboll som vanligt men när jag jobba så fick jag också baka vi bakade choklad muffins mums mums dom ska sälja dom imorn som alla kommer att köpa sen efter det gick jag hem då gick jag men micha,jason och några andra som jag inte årkar skriva namn på men jag gick derekt till salem centerum för jag skulle köpa matsäck ju men här kommer det några bilder på mig



kommentera vad ni tycker om don


bra dag

hejsan alla bloggläsare snart ska jag gå och sova men jag har haft en bra dag idag men imorn ska jag skriva mera och kanse lägga ut bilder så hej då puss puus och god natt

love cola

dags att dricka love cola jag ger ibland namn till maträtt och drick men dags att dricka love cola!!!:) om ni är sugna gå och köp cola (love cola) i centrum det är 3st för 10kr gå inan det är slut gå gå gå om ni vill ha



matte prov

hejsan idag har jag varit i skolan jag trode att det var matte prov idag men det var visst imorn men det är ju ännu bättre men kan ju träna mer men kom igen nu klasen bli godkända!! men iallafall var jag i unkan med jennifer,felicia och bella.Vi körde fotbolls killerboll som vanligt med några andra men det var shit roligt men här kommer det en bild på mig vad jag hade på mig idag



glöm inte komentera

tänka tänka tänka.......

vad ser det här ut som man måste tänka lite kommentera om vad det ser ut som eller vad det är för något
glöm inte kommentera...

HEJSAN

Hej har inget att göra men här kommer det några bilder på discot jag var på och min kusse men det är bara på kläderna och oss







glöm inte komentera om bilderna


Dags att tanka

dags att tanka mobilen slut på penger.... jippi kan sms nu





aha så här gör man...

LÖRDAG.....

idag har jag och min kusse gjort mycket men aja vi gick och köpte lite lördags godis  jag köpte bara lite  men jag köpte en guldpeng den kosta bara 3 eller 4kr men här kommer en bild på min guldpeng ................ vem vill inte ha en guldpeng




FIN VA.....

Disco

hej idag var jag på disco i unkan med min kusin vi hade det jätte roligt där.vi körde först havet stormar sen körde vi dans stopp efter det körde vi limbo jag kom 3 på havet stormar och danstopp min kusin vann nästa på limbo men bella vann men min kusin kom 3 på limbo men det var roligt men vi har några bilder vad vi hade på oss men jag kommer lägga ut dom på bloggen i morgon

Bada med vänner

hej idag har jag badat med bella,micha,wille,felicia,jonas och flera  sen efter det gick vi tillbaks till unkan sen efter det åt vi korv sen klockan 5 körde vi killerboll det var roligt men här kommer en bild på mig vad jag hade på mig och en bild på min fläta på håret









komentera om min outfitt och min fläta

sova över

mina kussiner ska sova  över då kommer vi att göra olika grejer tillsammans så vi kanse tar några kort på grejerna vi gör men en av kussinerna är lite sjuk så hon kanse inte kommer men jag tror att hon kommer kan jag få lite tips vad vi ska göra.  här kommer en blid  från när hon fylde år.hon har hello kitty tröja på sig den är fin. hon ser söt i den!!!

saknar mina vänner

hejsan jag vet inte vad jag ska skriva men just nu har jag inget att göra idag åkte några av mina vänner till bodaborg jag ville följa med men det var fult. saknar dom skriv några tips om vad jag ska göra så jag har inte tråkigt snälla:)

RSS 2.0