hej!

hejsan idag kommer mina kusiner men jag är fortfarande fast hos min farbror men iallafall när jag kommer hem så kommer det många bilder men snälla kan jag få frågor på min bloggsvar plz!!


Fiska

hejsan min familj och min söta kusiner ska gå fiska mm det blir kul hoppas jag det kommer bilder efter när jag kommer hem just nu är jag hemma hos min farbror men efter vi har fiskat klart ska vi grilla hej då<3


natti natti<33


hoppas<3

hejsan jag hoppas ni har haft en bra midsommar men jag har haft det jätte bra! <3 jag här hemma hos min faster  vi har det jätte trevlgt! men hej då puss puss

hej då

men snart ska jag åka så vi kanske ses om en vecka eller något men på södag ska jag gå fiska med släkten så ha det bra men jag kommer skriva hos min faster men då blir det inga bilder kommer sakna er puss och hej då   

pocky

Pockey är jätte gott


<3

Dagens outfit<33

midsommar

hejsan glad midsommar snart ska jag hem till min faster och fira Midsommar

HeHe..<3 stora grejer

juste min syrra och jag tyckte att dom här såg kul ut när vi var i stan så jag tänkte ta kort och visa er



skulle publiceras igår

igår var jag i stan med mamma och syrran så jag köpte lite grejer det var rea


ett par nya skor
ett par svarta jeans/leggins
ett par blåa shorts
och en vanlig svart kofta





Här kommer det..

här kommer det en bild vad  jag hade på mig idag


förlåt..

hejsan förlåt att jag inte blogga igår han inte men iallafall har bakat idag<3  glömde ta kort när  dom blev klara


hörs senare<3

ska snart gå till cemtrum och handla men just nu sitter jag framför  datorn och kollar lite på olika hemsidor men nu tror jag att jag ska gå äta lite typ någon macka eller nåt bara så vi hörs senare<3


Midsommar<33

hejsan  vad ska ni göra på Midsommar?






.....


sov gött

hej då sov gött.. ses imorgon igen hoppas jag orkar skriva fler inlägg imorn puss puss älskar er<33


som vanligt<3...

som vanligt dagens outfit <33


Gött och blandat.. mmm

äntligen har jag fått Gött och blandat asså dom är så goda!!!
                                                                                              

drar<33

snart ska jag och min bästis till unkan först ska jag bara hjälpa henne med hennes blogg  sen ska vi dra till unkan kolla in hennes blogg www.lovewilmis.blogg.se

14.0 megapixel

asså jag älskar bara min farbrors nya kamera det kosta något med 4500kr tror jag men jag älskar den .Den har 14.0 megapixel det blir så fina bilder och den har touchs men jag  älskar den nu vill jag ha en sån .....älskar älskar



hemma hos mig....<33

Nu kommer det bilder på min kusin hemma hos mig för efter vi var i säbykyrkogård så tog vi några bilder hemma hos mig<33




säbykyrkogård..

hejsan nu kommer det bilder från säbykyrkogård det var mycket myggor där har fått några mygg bet asså vad jobbig det bara kliar !!!!





vilken härlig sol hoppas det blir bra väder idag me!

Godmorgon

Godmorgon på er allihoppa jag sov jätte sent i går så jag vakna ganska sent idag men iallafall  ska jag till unkan har  inte varit där på jätte länge men nu ska jag äta frulle så hej då det kommer fler inlägg senare <33


Goodnight!

hejsan jag skriver imorn jag är jätte trött vill sova nu så god natt<33


justin bieber<33

hej vilka tycker att Justin bieber<3 är söt,snygg,gullig<33 och vilken är din favvo låt av justin bieber<33  JB






kommer mycker bilder<33

hejsan snart ska vi till säbykyrkogård och min kusiner kommer så det kommer kankse komma mycket bilder;P

men ha en bra dag:) hej då ska fixa mig lite till puss puss /kram<33

Hej...<3

hejsan ville bara säga hej men har precis duschat klart men ska kolla på fotboll nu hej då<33


God natt

God natt är väldigt trött hej då puss puss<33 ses imorgon igen:P

Justin bieber

Och här är aficen (stavning) på justin bieber<33 som jag fick av wilma<3 och kolla hennes nya blogg den är bra www.lovewilmis.blogg.se



här är tinigen jag fick afice (stavnig) av

chips and dip

för en stund sen kollade jag på victorias och daniels bröllop och åt chips och dip mm vad gött det var....men tyckte ni att kläningen var fin jag tyckte att den var Okej men snart ska jag sova




outfit<33

Dagen outfit


GRATTIS

ETT STORT GRATTIS TILL VICTORIA & DANIEL


Justin bieber

hejsan det har blivit lite ändrade planer jag gick med wilma istället till fimis sen gick vi hem till mig och kolla lite på justin bieber<3 videon det har kommit ut en ny låt det heter Somebady to love och den är bra och video har också kommit ut den är också bra:P men sen gick vi hem till wilma och jag har fixat en blogg till henne det tog typ en timme blev lite jobbigt men sen gick det att fixa när hennes pappa kom men sen gick det fel igen sen gjorde jag om allt och sen funka allt så kolla in hennes blogg www.lovewilmis.blogg.se men han har kanske inte hunnit att skriva iallafall det kommer fler in lägga med bilder när mamma kommer hem så jag kan ta mobilen och skicka bilderna och ladda upp bilderna på bloggen och mycket mer;)

Kul:P

hejsan har varit på unkan det var kul:P men har inte något speciellt att skriva om kanske lite tips:) men just nu vet inte vad jag ska göra kanske äta känner mig lite hungrig hej då puss pus;)

Hej<33 alla sötnosar

hejsan ska snart till centrum med wilma och handla lite åt mamma sen ska wilma och jag komma hem till mig och lämna grejerna och kanske sitta framför datorn lite sen ska vi dra till unkna va där lite tror jag sen ska vi hem till mig igen sen vet inte vad vi ska göra men nu kommer det en bild på dagen Outfit<33


Rea!!!

hejsan idag har jag vait hos min farbror vi åkte till Farsta och jag köpte nya käder allt var från H&M  för det var rea där och jag köpte ett par jeans-tajt/leggins sen en tröja  och ett par örhängen jeans-tajten/legginsen kosta 249kr men den var på rea så den kost 100kr och min tröja kosta 129kr och den var på rea den kosta 75kr och mina örhängen kosta 29kr 


Rösta

rösta vilken blomma som är finnast <33 1. 2. eller  3

det är första blomman nummer 1
blomman nummer 2
och blomman nummer 3

Outfit

Dagens outfit älskar mina turkos byxor dom är från bik bok<3




Smink<33

hejsan jag fick en fråga på bloggsvar om jag kunde visa vad jag använder för smink men på min bild är det olika smink som jag anväder man jag anväder inte allt på en gång asså det är till olika  (tillfällen) kan man säga hittade inte rätta ordet men jag anväder dom här sminken som kommer på bilden eller (bilderna)<33
här är dom grejerna jag anväder

det är blandat med min mammas smink och lite av min syrras

Fotboll<33

hejsan jag stanade hem idag hade typ inget att göra imorgon ska jag till Farsta med pappa ska köpa lite grejer ska kolla om jag hittar något eller så går jag till unkaN vet faktis inte men just nu har jag tråkigt ska nog kolla på fotboll<3 nu hej då puss puss<33


HeHe BLEV LITE SUDDIG

God natt<33

God natt nu ska sova och ha en bra resa Micha i Nicaragua han ska vakna kl 6 på morgonen tror jag??? vi kommer att sakan dig här i sverige hoppas det blir en lyckad resa:P <33

2-1

hejsan typ kollade just på fotboll det var Brasilien mot Nordkorega på andra halvlek gjorde Brasilien  2 mål och Nordkorega 1mål så det slutade med 2-1 till Brasilien



LEKPARK JIPPI

hejsan har varit på unkan idag hade inget att göra faktis iallfall vi spelade Dam. Micha,wille och jason åkte sketbord (stavning) sen gick vi till filmis sen vid bergsvägen stanade vi och gick till lekparken jag tog några bilder<3 hej då Micha kommer att sakna dig <3


 HADE LITE TILL BILDER SOM VA BRA MEN RÅKA RADERA BORT DOM:(

dagens Outfit

hejsan dagens outfit

väskan jag tog me


snälla snälla kolla in den hära video-klippet<33

hejsan asså jag bara ber er alla bloggläsasre  asså jag vet man ber i kyrkan men iallafall  snälla kolla den här roliga video-klippet på den här hemsidan http://www.youtube.com/watch?v=pK4bLMd0avU den är fett roligt kolla hela video-klippet<33

Drumstick

Drumstick är jätte gott och jätte roligt man kan göra klubban hur lång som hälst kolla in bilder kommentera gärna<3


man kan göra dom längre


Kakor!!! kom nu alla såm barn

hejsan har bakat kakor dom ser missbildade (stavnign) ut HeHe HaHa!!!


Nicaragua

hejsan har varit på unkan Michael,wille och jag började åka sketbord (stavning) men jag fimade och tog bilder det var kul men efter 15-20min kom fler att åka sketbord juste Michael ska åka till Nicaragua han ska  åka ditt på onsdag vi kommer att sakna dig ha det bra där<3

aaaa!!! kolla wille är DÖD!!! eller så solar han bara HeHe!!!



ser ni nu kommer det fler





CHATTAR<3

Godmorgon alla bloggläsare vad ska ni göra idag??? själv ska jag dra till unkan och vara med min kompisar sen köra lite fotboll eller nått just nu sitter jag och chattar med Shagota och Marie-louise snart ska jag typ fixa mig för att gå ut kommer tillbaka kl 6 hej då<33 puss puss

 


kolla på min blogg på kvällarna !!!!

hejsan det har blivit ett problem här jag kan bara göra inlägg på kvällarna bara för att om ni vill att jag ska lägga upp bilder på bloggen så får ni kolla på min blogg på kvällarna för att jag har ingen USB-kabel  till min mobil så när mamma kommer hem så kan jag skicka bilderna till hennes mobil så koppla in hennes mobil med datorn så laddar jag upp bilderna på bloggen sen lägga ut dom på bloggen men anars ska jag göra inlägg utan bilder på morgonen och så

Grönalund

hejsan snart ska jag åka till Grönalund med min kusin längtar att åka med henne kan inte vänta vi väntar bara till en bra dag som är härlig-solig dag så vi kan åka ditt!!!!!!

älskar dig<33

pizzzza<33

hejsan min pappa och syrran och några andra gick till säbybegravnigen för att hälsa på och lägga några blommor till min farmor sen åkte vi till lite ställen sen kom vi hem och jag prata med min bästis Hanna typ en halv timme eller nåt sen kollade jag på cugar town sen har jag och pappa köpt pizza och coco cola kom hem  och åt pizza mm gott typ så var det och det var dåigt väder idag me blev blöt jag hatar vädret idag<3

Hanna som jag pratade i telefon
nu kommer det lite bilder från säbybegravnigs plats


sen pizza som vi köpte men den blev blöt eftersom det rengna






shit väder

hejsan visst är det ett shit!!!! väder idag det ska ju vara solit.Så jag har varit ute lite gick och köpte comviq kompis sen kom jag hem bara för det var så dåligt väder så jag satt och kollade på tv sen gick jag och rita lite  hade tråkigt det vet ni värför sen städa jag lite tog lite bilder på mina grejer eftersom jag hade ingeting att göra ja så var det sen tog jag en varm dusch ja så var det <33

 



Gästbloggar här<3

hej det är debbas kusin här;) jag gästbloggar hos henne debba och jag har varit på unkan och träffat hennes kompisar som är snälla men iallafall dom körde fotbolls killerbolll men  jag ville inte vara med så jag kolla på sen körde jag och debbba dam efter några ronder kom Michael och va med och det var kul men sen vid kl 3 blev vi tvungna att komma hem och så åt vi mat sen körde vi lite lekar som var kul med min brosa sådär var det men nu ska jag åka hem men nästa gång jag kommer hit ska jag gästblogga:) hej då puss och kram/Shagota<3  

 

TRÅKIGT

hejsan jag har inget eller jag vet inte vad jag ska skriva om jag har bara tråkigt vad ska jag göra nu !!!!!!!

hehe





corny big gött....

hejsan det är så jävla skönt att ha skolavslutnig vi fick uppträda lite olika danser och nu har jag gått upp högstadiet jippi jag ska få skopp;)men iallafall efter skolavslutnign skulle jag och matte gå till  filmis men det blev inte så för jag hade lollos grejer och hon kunde inte komma hem men hennes brosa hade också skolavslutnig så hennes mamma gick och kollade på så jag fick leta efter hennes mamma det var mycket folk så vi fick leta runt lite men sen hitta jag lolls mamma men matte ville vara kvar och kolla på och det ville jag me så vi kollade på skolavslutnig men sen gick vi till filmis men mitt på vägen så ringde mattes hans mobil jag skulle göra något så han gick hem så det blev igen filmis:( så jag gick hem gjorde lite grejer sen blev kl 2 så jag drog till unkan och träffa micha och wille vi körde killerboll  sen körde vi brändboll då var en som var me som heter Lasse  han sköt bollen  och den hamna någonstans vi hittade inte men när vi letade så såg Lasse pengar det var 120kr micha och wille fick 20kr men sen gick vi till filmis och köpte godis äntligen kom vi fram till filmis men vi träffa bella så hon följde me sen gick vi tillbaka till unkan sen körde vi killerboll sen gick vi hem sen sa jag till papap att köpa (corny big) dom  är så goda!! mm så pappa är i centrum och jag sitter och bloggar hehe kul







skolavslutnig

hejsan idag hade vi  skolavslutnig shit skönt asså nu ska jag sova utt resten av veckorna !!!!!!!!!!!! men nu ska jag dra till unkan hej då puss puss

GRÖNALUND!!

Godmorgon på er kl 10.45 tror jag ska börja gå mot unkan tänk jag fick ledig från skolan för att åka till grönan men nu ska jag gå byta om puss puss kommer kanske ta billder på grönan


man ser inte mina shorts dom åkte upp lite om ni fattar vad jag menar 

lite nya grejer

hejsan har köpt lite nya grejer ska ha på mig det på grönan tror jag och ett vitt line eller en anan fräg om jag hittar kanske kan få några tips



Godmorgon

Godmogron ska äta frulle snart jag vet inte vad ska jag göra idag kanske kan vara med en kompis idag sen när jag kommer hem så kanske jag fixar lite grejer till imorn och juste jag har fått en inbjudnig att bli medlem i blogg svar från en kompis så nu är jag medlem så nu kan ni ställa frågor till mig hur mycket ni vill


Grönalund

hejsan jag längtar till måndags för att jag ska hänka med unkan och kompisar till grönan gratis resan ditt,inträdet och åkaband (yeah) det blir kul jag kan kanske ta bilder om jag  inte blir så jävligt  åksugen och glömmer bort men det är fett kul där vem tycker inte det  vi ska träffas på unkan kl 11 och komma hem kl 6 det bilr bara bättre å bättre asså  hoppas jag vinner något kan inte vänta vill åka åka nu ditt!!!






asså har lust att pussa någon nu på kinden just nu jag vet vem mamma älskar min mamma vem älskar inte sin mamma
(L)

FRÅGE STUND

TJENIXEN NU HAR DET DAGS MED FRÅGE STUND SÅ FRÅGA PÅ BARA






PUSS PUSS<3


Lida

hejsan jag är tillbaka men det skulle jag förlänge sen men iallfall jag har ju varit i lida men jag har en dålig nyhet min kamera va lite konstig så kunde tyvär inte ta kort men jag kan berätta lite vi började gå ungerfär vid kl 9 och tog bussen mot tumba sen hände lite grejer det fanns inte någon buss att åka i så vi fick ta en anan buss som typ skulle komma efter en halv timma sen vi fick vänta sen kom bussen sen skulle vi till nånstans kommer inte ihåg men iallafall så kom vi fram där vi skulle så skulle vi gå 3-4 mils vandrig till lida vi tog några pauser i melllan sen kom vi fram vi började bada först det var iskalt men badade ändå men efter en stund så blev det lite varmare sen efter det körde vi sannig eller konka tills tälten skulle komma för dom skulle konmma i bil sen kom den kl 4 så tog vi upp dom och börja fixa dom sen efter det åt vi middag när klockan var vi 5-6 vi åt hamburgare sen blev kl typ  kl 6-7 sen gick vi och bada sen när klockan blev 7-8 så gick vi och byte vi om och gick till något som heter men vi gick och kollade på djur vi gick ditt när kl var 9 sen gick vi tillbaka och körde ryskaposten typ non timma eller så så var det !!!

RSS 2.0