FINA ÖGAT:)

vilket öga är finast är det mörka ljusa ögat eller det lite ljusare ögat eller det svart vita ögat kommerntera viken ni tycker är snyggast då får vi veta vilket som är snyggast snälla kommerntera så får vi veta:)     






mörka ljusa ögat





 det ljusare ögat





 det svartvita ögat


Nu är jag tillbaks

hej nu är jag frisk igen  det känns skönt men har bara lite ont i halsen idag gick jag till skolan det var roligt men efter skolan var jag på unkan med mina vänner jag var med wilma,jennie,bella,leo,matte och mabbe vi spelade fotbolls- killerboll men kilarna var inte med men det var roligt men här kommer en bild vad jag hade på mig idag:)

sjuk blogg pause....

hej just nu är jag sjuk mår värkligen inte bra så jag kommer inte blogga på länge:( när jag blir frisk igen så lovar jag att blogga igen man kan typ säga at det är som sjuk blogg pause.... så hej då alla blogg läsare puss puss...

20 MINUTER KVAR

idag var jag i unkan det var  20min kvar tills det öppnar så leo och matte gjorde några roliga grejer så dom fick pengar här kommer några video kilpp HAHA!!! men jag vet inte hur man laddar upp video kipp eller men komentera om ni vet hur man gör snälla då får ni se hur roligt det var!!!! :) hej då puss puss:)

nya kompisar

På kalset träffade jag nya kompisar  det var camila,ida,amanda,kasandra,jessica och marie-louise och hon som fylde år hennes storebrors kompis kom han heter kenneth han var jätte snäll  och rolig men det var jätte roligt dära så men nu ska jag gå hej då alla blogg läsare:):)

11år

hej just nu är jag på fest med mina kusiner och vänner vi ha haft jätte roligt jag träffade nya vänner men just nu ska jag ha roligt med mina vänner så  hej så med föresten var det ett kalas min kusin fylde år 11år grattis till henne !!!! hej ska gå nu:)

Fina Fina Ross

hade lite tråkigt på lektionen !!! så jag gick och vässade min penna och kolla vad som hände!

OS OS !!!

vi van den föra året på os !!!!!!!!

tråkigt

lite bilder på mig har tråkigt

träffade ***

hej har precis kommit hem i dag var jag i skola det var roligt sen gick jag till unkan med leo,david,jennie och jennifer och jag träffade michaeal,wiliam,kim,jonas och jason det var roligt men hej då alla blogg läsare


alla hjärtansdag(L) (L) (L)

grattis på alla HJÄRTANSDAG jag har hoppas att ni har haft det roligt för det har jag i allafall men komentra lite vad ni har gjort på alla HJÄRTANSDAG kanse gjort något speciellt kanse gett en present till sina kompisar eller typ vart med sin kille kanse gjort något speciellt på alla hjärtansdag men hej då alla blogg läsare:)

GRÖNNIS

 just nu chattar jag med micha,hanna och felicia w hej då alla blogg läsare


oskar

hej idag var jag i unkan  jag  gjort illa mig har jätte ont i huvudet  men idag när jag var i unkan träffade jag en kille som heter oskar han och jag gick i samma dagis men vi träffade varan för första gången tills des!!!! :)

ormen

kolla in ormen !! komntera gärn vad ni tycker om ormen

vänner

Idag var jag i skolan den var jätte roligt efter skolan va jag i unkan med leo,jennie,bella,jennifer pch felicia vi spelade fotboll den är jätte roligt att spela fotboll med min vänner !! men jag har en bild på min vad jag hade på mig till skolan


kladkaka

hej idag är min kusin hemma hos mig vi bakade vi gjorde kladkaka  jag har en bild när vi gjorde  smeten men tyvär har jag inte någon bild när kakan är klart......mmm

fini fini:)

komentera vad ni tycker om bilden

unkan:)

hej idag var jag i unkan:) vi hade  cafemöte. jag va med bella,jennie,felicia och jennifär och jag träffade william vi spelade fotboll det var shit roligt:)

Cafegruppen :):)

Hej:)  Jag fick vara med i cafegruppen dom lottade och skulle ta upp tio lotter för det var många som ville vara med och jag är en av dom som kommer att vara med det är shit roligt det kommer att bli:):)

Dagens dress

Dagens dress komentera vad ni tycker :)

sova

hej då ska gå och sova nu är väldigt trött hej då alla bloggläsare  vi ses i moron hej då :)

Unkan

just nu är jag i unkan med min kompisar Jennifer,jennie, bella , julia och felicia jag och julia sitter vid en varsin data och bloggar .felicia och bella sitter och spelar kort . jennifer och jennie går runt :).
hejdå alla bloggläsare:)


Jag var hemma hos moa

Hej:) idag var jag hemma hos moa hjälpte mig med min bakrund till min blogg det blev shit snyggt .... men igentiligen skulle det bli så här det kommer blider men jag ville inte ha så ....och glöm inte kommentera vad ni tycker om min blogg :)


RSS 2.0