heej imorgon  lägger jag  ut mina nyårsbilder och nyårslöften hej då och GOTT NYTT ÅR<33

♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Idag är det Nyårafton!


Vågigt hår

Jag bestämde mig själv att jag ville ha vågigt hår jag skulle  ha rakt hår men men....:( men just nu sitter jag och fixar mitt hår för att min syrra ska också ha vågigt som mig så vi måste vakna väldigt tidigt för vid typ kl 1-2 ska jag och min syrra börja åka till mina kusiner lägtar:):)

den där vågstongs saken är inte min det är min syrras kompis<333

Skönt;)

Hejsan duchade precis klart hade ansiktsmask  och kollade på vampire diaries och lata mig. Gick till unkan idag och täffade kompisarna hade faktis kul men lite på slutet blev det ju ganska tråkigt alla skulle dra hem. Men nu ska jag fixa mig för i morgon och ska packa ska hem till kusinerna och sova över vi ska fira Nyår tillsammans<33 bloggar senare
 


Haha Fb♥

 William:
00:38
tänk om man bräner sitt hår meed tomtebloss kl 23:59 på nyår
sen brinner de till 00:01
på 1januari
då har man sämsta början å slutet på åren xD


Debaleena:
00:41
haha (a)
men det får inte hända mig så jag kommer sätta upp mitt hår
<3<33

Ändring


jag hade svart brunt hår men ville göra det brunare och jag gjorde det. Men efter åt såg det likadant ut:(, Tummen ner. Men när jag skulle köpa min hårfärg ville mamma också ha hon ville ha vinrött hårfärg  jag köpte dom båda två. Men då efter jag hade färgat klart mitt hår såg ju det likadant ut så jag anväde lite av mammas hårfärg sen efter det blev det ganska bra lägger upp bilder men man kommer inte kunna se så mycket....... SORRY men om man ser i verkligheten så ser man skillnad:) haha♥
såhär såg det ut från början
glömmde ta bild på hela håret men det när jag frägade det brunt så såg det ut såhär
och nu ser det ut såhär tyvär kan man inte se gårfärgen på bilden:(
använde dom är två frägerna för det skulle bli mörk brunt vinrött typ haha


dags att färg

jag vet det är väldigt ljus hårfärg men jag har svart hår så det blir mörkare

Tumba

jag ska ta halv bussen mot tumba bloggar efter åt när jag har kommit hem!


Hårfärg wwwiiiiiii

Imorgon ska jag köpa hårfärg och det ska bli ljusbrunt eller mörkbrunt någonstans imellan längtar redan. Det är in för nyår!!! jag hoppas att jag hittar imorgon,ska åka till Tumba<33. Men ska inte färg hela håret, det kommer inte se snyggt ut tycker jag! 


RUTTNAR !

Hejsan dagen har gott segt har bara pratat i tel,städat,tv,sovit och data haha tråkar har ingenting att göra är lite förkyld känner mig rutten haha när jag är bara hemma!


Jay Smith- Dreaming People


Hjälp!<3

Hejsan jag undrar om jag kan få lite hjälp ni vet min Nyårs klänning,vad tycker ni ska jag har platt hår,lockigt hår eller vågigt hår till nyårs klänningen

platt

vågigt



drar

Hejsan ska drar till amanda nu puzz puzz


GODNATT

Ska sova vid 2-3 men nu blir det ett godnatt till bloggen Ska sova vid 2-3 men nu blir det ett godnatt till bloggen <33

NYÅRS KLÄNNING 2010<333




Julafton Bilder;)

Här kommer det lite bilder från julafton vad jag fick mjukis,t-shirt,strumpor,2 par örhängen,pengar och mer pengar och tror det var allt



Rosa outfit men....

....men byte om sen kändes lite oskönt med mycket rosa haha;)

Amanda gästbloggar :)

Hejj det är Amanda som gästbloggar här :)
Va gör ni då? Själv sitter jag och pratar med gulligaste Debba <3
Idag har vi varit hemma hos mig och då kollade vi på tv,satt vid datorn osv.
Sedan gick vi till Debba för att hämta pengar till filmkedjan :)
Sedan kom vi hem till Debba och pratade sen ville hennes syrra att vi skulle köpa pizza så vi gick ner till centrum å köpte pizza.
Sedan åt vi pizza..Och nu sitter vi framför datorn och snart ska jag gå hem :(

Ha det bra!
Puzz ;* // Amanda :) <3

GOD JUL!

Åt precis klart julfrukost med familjen ska städa igen vi blev inte klara igår men hoppas att ni får en bra julafton God jul God jul God jul på er alla sötaläsare<3333

kan ni tänka er?

Kan ni tänka er att det är faktis julafton imorgon kan ni tänka er det det känns som om det är flera veckor var tills julafton. Det blir kul imorgon hoppas att alla får en trevlig julafton


JULAFTON

NU MÅSTE JAG VERKLIGEN STÄDA DET ÄR STÖKIGT ÖVERALLT OCH DET ÄR JULAFTON IMORGON!

MJUKIS DRESS

HAR KÖP MJUKIS DRESS DEN ÄR SÅ JÄVLA SKÖN

hittade igen bättre låt men den duger!


.....<3

Hejsan åkte inte till tumba som sakt hade ont i magen men va med Hanna och vi hade jätte kul vi åt vofflor haha men sen gick hon hem jag gick me henne en liten bit och den där jävla lilla biten var så jävvla kallt!


kan inte det går inte

kan inte åka till tumba har jätte ont i magen syrran får köpa min julklapp ger henne pengarna så åker hon om jag fortfarnade har ont i magen efter syrran har komimt hem så kan inte jag heller vara med Hanna♥

Hej då ida kommer att sakna dig

Hej då Ida den fin hon ska åka till Afrika i natt tror jag kommer att sakna min älskling

Hanna♥

Imorgon ska jag till tumba igen och köpa en julklapp till mig och sen efter det ska jag ner till rönninge och möta upp Hanna vi ska gå runt och kanske hem till henne senare


Dags för en fräch duch:)

Hejsan ska snart ska jag ducha bli fräch känner mig äcklig sen ska jag kräma in mig och sen kanske blir ett till inlägg efter jag har duchat

Usher - More (RedOne Jimmy Joker Remix)


Handvärmare

Hejsan idag åkte jag till tumba för att köpa julklppar till min syrra hon ville ha något som man värmer med händerna det är inte vantar,iallafall jag är njöd att jag hittade sakerna jag behövde. Jag lägger upp min syrras julklapp för att hon kollar ändå inte på min blogg så aja



puss puss

Hejsan nu ska jag gå och slå in julklappar nu så hej då jag tror att det blir sissta inlägget för idag puss puss

Vi van!!!

Innan jullovet hade vi en tävling vem som kunde göra finast pepparkakshus och den gruppen jag va med Felicia S,Matte,Leo,Filip coh Ajob vi är bästa gruppen!!!! och vi hade disney tema! och man skulle  rösta på vem som hade finast  och vi fick mest röster och vi van!! som nu kommer pepparkakshuset koma ut på utstälningen med andra pepparkakshus så alla kan se

 dags att vakna!!!






Shopping men inte bara saker till mig

Idag var jag och och storhandla med familjen vi skulle köpa nya jul-saker. Vi köpte en ny mobil till min syrra och till mig en ny tröja,svarta mjukis byxor,strumpor,svart bh tror det var allt och vi köpte till mig och syrran.En ny lampa, data stol,badrumms gardiner,fritos maskin,jul kulor och mycket mera
TRÖJA FRÅN Newyorker 100:-
Strumpor från newyorker 100:-




vad tycks?

Hejsan ska börja blogga igen så vad tycker ni om min nya desing men ska fråga någon kan göra min header men vi får väl se och vänta

gårdagsens outfit

där är koftan jag köpte fast ska ta kort på  koftan  igen em bättre bild;)

9 December: Julklappar till min familj och vänner

Idag var ska på skärholmen med Linnea det var jätte kul köpte en stickad kofta som är fett skön och en par picc (stavning) örhängen tar kort på dom nästa gång men jag köpte ett par morgon tofflor till min mamma dom är så jävla sköna det är röd fräg på och anars har jag inte hunnit att köpa till min syra och min pappa men jag ska köpa något på tumba till dom men annars har jag inte så mycket att berätta hej då puss puss

14 December : bilder på mina vänner..... älskar er alla ♥












alla kunde inte vara me men jag älskar er alla fast dom som är inte med

shoppa!!!!!!

Hejsan shopping med Linnea vi ska åka till skärholmen imorgon;) ska handla jul-klappar
en bild på mig och lonnea från femman!!


stresss!!!!

Godmorgon stress!!! måste dra till skolan har eng-prov!!!!!

7 December: en bild på mig när jag var liten;)

En bild på mig när jag var 2år. När jag lekte med mina gosedjur som man kan se haha♥

Flo Rida - Turn Around 5, 4, 3, 2, 1


6 December : Berättar lite om mig själv:)

Hej jag heter Debaleena Moumi Dey. Jag är 12år och går i 6a på skogsängsskolan. Favvo ämnen idrott,So,Biologi och teknik & fysik tror jag att det var alla;). Men min favvo färg är blå,svart,lila,vitt och några till

Hur jag ska beskriva mig som person: Rolig,klantig ibland seg haha,bra still tycker vissa asså vet inte mera kanske borde fråga mina kompisar haha;)<33

Jag älskar mina kompisar,fotboll och speciellet shopping <33 vem gillar inte det förutom töntar (näää skoja så taskig är inte jag!) vad mer kan jag berätta
 O-juste om ni undrar något mera fråga bara på bloggsvar vetja:) <33  hej då puss puss

Plugga!!!

just nu gör jag en uppsattas måste bli klar idag för den ska lämnas in imorgon. Uppsattens handlar om olika flodkulturer och jag valdde Egypten flodkulturen nilen nu måste jag fortsätta att  plugga hej då/puss puss

Lista:)

6 December : berättar lite om mig själv
7 December : en bild på mig när jag var liten;)
8 December : bilder på mina vänner
9 December : Julklappar till min familj och vänner
10 December :skriva en text på spanska
11 December: visar alla min smycken
12 December : ta en bild på min syster
13 December : bilder på mig
14  December : vad jag använder för smink
15 December : Låtar
16 December : Mina favvo märken
17 December : Ni får gissa hur många inlägg jag har gjort då vinner ni en länk som julklapps -pressent


Godmorgon!

Godmorgon har precis duchat kändemig ofärch så jävla äcklig känsla hatar den men känns det skönt men har inte ätit frulle men ska gå och göra det. Men jag har bestämmt mig att jag ska göra en lista fram till den 17:de december för att dte är då jullovet börjar! men den dära listan jag ska skriva olika skaer varje dag

...............

Hejsan snart ska jag ut jag vet det är ganska tidigt men jag och min syra ska köpa lite jul-saker men vi har rädan sätt upp massa men vi måste ha lite till Haha! men vi ska också köpa en ny julgran ja det ska bli kul att gå runt men en julgran hela dan!! notttt

Min nya drog!


Grattis i efterskott haha<33

Jag skulle skrivit det här 27 novemeber då fyllde min lilla kusinbran år hon blev/är 1år haha



Dagens outift


Datorkrogel

hejsan datornkorgel som vanligt ni får bli vana med det;)

RSS 2.0