HEJ DÅ<3

hejsan snart ska jag börja gå till skolan för vi ska ju till Lida och jag kommer tillbaka imorn men jag lovar att ta bilder men hej då puss puss kommer sakna er som kollar på min blogg<33

packa

hejsan det var jätte roligt igår dom alla var grymma !!!!!  men nu är det dags att packa lite jobbigt men hoppas att det blir roligt att tälta i Lida jag ska sova med linnea och wilma.Det blir tungt att bära men iallafall det kommer lite bilder dom som sjöng fick inte me alla men men vissa bilder var inte så bra











 


TJENIXEN

Tjenixen ska till talangjakten men jag väntar tills wilma kommer för vi ska gå tillsammans till cetrum och träffa trevliga folk ....längtar men hej då puss puss och om någon undrar så börjar den kl 6 och slutar kl 10 och det kostar 20kr men hej då puss puss

olika bilder

hejsan här är några bilder på min vänner vi var i gammla stan först fick vi göra några frågor sen gick vi till ett museum men det var inte så kul men iallafall så kommer många bilder nu























24/25 jippie

hejsan det har varit väldigt roligt men inte så roligt på idrotten dte var massa blandlöss bläää!!!!!! äckligt men iallafall fick vi tillbaka våra prov och jag fick 24/25 det är nöjd över det resultat jag fick:) men sen gick jag till unkan det var så där men sen körde vi killerboll och det var roligt sen gick´jag michis (Michael) och willis (william) och pratade  väldigt mycket och lite privat men ändå var det roligt hihi men sen gick jag hem och chattade med Michis men nu har han loggat ut ville chatta lite till hade några frågar men ändå man kan ju sms men hej då måste plugga på för jag har prov imorgon

mitt första hopp för i år

hejsan har shoppat väldigt mycket har vait i skärholmen med linnea och wilma i fredags det var roligt sen på lördagen hade jag inte häller något att göra  så jag åkte till tumba själv och köpte en ny väska men den kommer på ett anat inlägg tror jag och jag köpte också andar grejer  men på torsdagen så gick jag linnea och  wilma till garnuden det var roligt det var mitt första hopp i år det var kalt som fan men iallafall så var det  min vecka så vad har ni gjort ? 


fin bild på mig och linnea
Alexandar kanske ville spela en kille
väg till garnuden
skulle gå hem från garnuden
där åker tåget iväg tua tua som fan
mmm  tycker om solen glänser
bron
mina nya solbrillor roliga va
linne

en när bild så man kunde se bra
nytt naglackälskar den hära tröjan/linnet
man kan inte se så bra
min fina roset
och två  andra men tycker ändå om dom



GARNUDEN

hejsan idag har jag vait i skolan det har varit igår men igår  så spela fille (filip) model han va rätt snygg i bilder men iallfall så bestämde linnea jag och wilma att vi skulle till garnunden så vi gick ditt det ända jag hatar var allt kryp och små djur äckligt  dom skrämmer mig!!!! jag har lite bilder men dom kommer på nästa inlägg för jag måste  plugga och jag har inte hunnit ladda ner bilder till datorn för jag har so prov imorgon  hoppas att det går bra jag berättar mer på nästa inlägg då kommer också bilder me;)

USB

hejsan har lite fullt upp nu har mycket att plugga  på men jag kan beträtta lite jag har ju fyllt år så nu ska jag beträtta lite om vad jag har fått jag har fått en ny mobil LG den kosta 2800kr det ända som var dåligt efter två dagar senare så kosta den bara 999kr om jag skulle väntat 2dagar till skulle den bli biligt  dumma mig!!! men sen fick jag 1500kr och ett pressent kort från Ginatricot som det var 500kr så man kan ju säga att jag fick 2000kr sen fick jag ny ajlaner penna (stavnig) nytt naglack det var gul........ fint men sen fick jag en perfym den heter LA RIVE men luktar shit gott som fan hihi men sen fick jag en hårband  och ett halsband (L) sen lite nya underkläder sen en ny spark som jag gillar så det var nästan allt men det ända jag behöver är en USB kabel till min mobil så jag kan ladda ner  bilder till datorn men jag har ett anat teknik HIHI men ja så jag kan ladda ner bilder till datron men det är väldigt jobbig men iallafall så jag kanske skriver ibland och inte ibland   får se om jag hinner me men hej då puss puss&kram kram och det kommer bilder fast några bara inte allt;)



men jag slösa inan jag tog kort










12år..............12år

jag fyller år idag jippe är tolv fått present typ ett par öhängen och mer men jag ska öppna dom imorn på festen eller idag vi får se sen men jag är jätte glad

12år

hejsan jag fyller år imorn ska bli tolv längtar så har jag fest på fredag jippi längtar mm hoppas många grattar mig men jag ska handla lite imorn sen efter veckan ska kanske jag och min bästis shoppa efter när jag har fått pengar och mera hihi men hej då

LG mobil

hejsan har vait lite upptagen med min nya LG touchs mobil men jag har en dålig nyhet för att vi fick inte me en USB kabel så jag akn inte ladda upp bilder till datorn så ni  får vänta ett ta tills jag få en USB kabel till mobilen men just nu vet inte vad jag ska göra för jag börja skolan 10.10 men hej då puss puss

fyller år snart jippo

hejsan har varit i skolan har vait roligt har fått några glattunationer (staving) för jag fyller år på torsdag jippi men sen har jag gått till unakn och körde pingistunering och kom 3a fick en klubba hoppades lite mera men iallafall gick inte så bra på kilelrbollen men det var roligt och det var Felicia S som vann men sen kom jag hem så ringde jag min syrra och hon skulle till pappa  för att åka till stan och köpa en ny mobil jippe vill öppna sen ringde jag pappa och säga att han skuille köpa comviq kompis för alla bara sms båmbar mig och vill ha svar så därför skulle han köpa till mig sen har allt varit bra men kanske kan ta kort på min mobil sen lägga utt den på nästa inlägg om det äns bilr något Haha... men hej då måste plugga till imorgon puss puss







Justin bieber<3

hejsan jag måste berätta en grej jag är väldigt en som hära justin bieber<3 älskare asså hans låtar är så bra och han är så söt asså då menar jag värkligen söt/vilka tycker inte det? skriv vilken din justin bieber favvo låt är!!!



söt söt söt.....väldigt söt


 

tråkigt

hejsan har kommit hem men jag skulle komma hem igår men det blev visst inte så men på vägen ditt had ejag jätte tråkigt så jag tog fram min favvo klubba som är så gott men jag hade så tråkigt så jag tog lite bilde r så jag fick me det hära

mmmm... min favvo klubba
hihi hade lite tråkigt


kusiner

hejsan är  hemma hos mina kusiner ska kanske gå ut snart undra vad vi ska göra? men vi ska snart hem tror jag.När jag kommer hem så ska jag ringa mina kompisar och fråga om vi kan dra till pärlan och sen kanske till centrum eller kryset

vill inte men måste

hejsan snart ska jag till mina kusiner men jag vill typ inte följa med för jag vill vara med mina kompisar som är söta guliga. Men jag måste vi kommer sova över till lördag eller söndag jag vill inte men hej då kommer sakna  er(L)puss puss

GOD NATTI

hejsan snart ska jag sova så God natt vi ses imorgon igen puss puss

prickig klubba

hejsan snart ska dra till skolan puss puss(L) men vänta jag ska berätta en grej jag bella jennie jennifer vi gick och köpte klubor i salem centrum och bella fick en prickig klubba som smakar som fanta citron men hej då








 

valborg

hejsan oj jag har glömt en grej att visa jag fira valborg hos min faster och alla dära  har fyvärlerier för att fira valborg vist det är konstigt??? men det var roligt














nya grejer

hejsan vad mycket jag har saknat er men jag fyller ju år snart jippi den 13maj men jag har fått lite nya grejer jag har fått skor,kofta,örhängen,halsband  och en helt ny spark men jag har inte bild på den :( men kanske i nästa in lägg men jag har fått mera grejer me





RSS 2.0