unkan

hejsan just nu är jag på unkan med bella,jennie,jennifer just nu sitter jag på datan och michael  och dom andra är ute


FRÅGE STUND

hejsan just nu har  jag fråge stund så fråga på bara men vissa frågor så kanske jag inte svara på hihi;) men bara fråga på nu!!!!!!!!:)





fotboll

hejsan nu är jag tillbaka känns skönt men snart ska jag spela fotboll så vi ses lite senare puss puss





hej då

hejsan jag vet att jag har inte skrivit på länge men jag har inte lust att skriva så jag tänkte jag kanske skulle ta en blogg pause och  det är lite stressigt just  nu men allt det har hänt så mycket så jag hänger inte med derekt så jag tänkte ta en blogg pasue så hej då ses typ efter jag hänger me igen hihi kommer att sakna er som kollar min blogg puss&kram/Debaleena<33

bränd boll

hejsan hur har ni haft det själv har jag haft det bra men iallafall hihi så har jag haft en bra skoldag sen gick jag och mina kompisar till unkan vi spela bränd boll det var roigt sen skulle vi köra killerboll men det var jätte lite som körde det var jag,kim,daniell,bella och några andra sen kom det in flera så var det idag sen har det hänt mycket mera



99kr

hejsan jag har varit i kista och köpt två par byxor från bik bok  sen åkte jag till stan och kolla lite runt köpte lite glass och mycket mera sen har jag fått nya örhängen av min syra coh byxorna kosta 2st för 99kr biligt men hej  då ska sova nu god natt

ett par turkos byxor
det hära är ljus blåa byxor men man kan inte se det för jag har en dålig mobil min kamera  suger !!!
dom ser kanske fula utt på bilden för jag har så dålig kamera men i värklig heten är dom jätte fina

pärlan

hejsan  förlåt jag inte kunde skriva igår för jag var hos min farbror men jag kunde skriva på hans data med den är konstig men iallafall ska jag spela fotboll idag så vi ses senare men jag ska inte gå nu men vad ska ni göra idag?

sommar

hejsan visst är det en härlig sommar men jag hörde att det kommer att bli reng/snö imorn åååååååååå  nejjj!!! vad jobbigt men vad ska man göra gud bestämmer tror??? jag men iallafall hej då ses imorn igen



sommar....sommar

förlåt förlåt

hejsan förlåt förlåt hos mig funka inte internet på några dagar så jag kunde ju inte skriva men nu kan jag de men snart ska jag till skolan så jag kommer hem och skriver så hej då har  saknat er som läser min blogg puss&kram vänta.... jag kom på en grej när jag hade idrott så tog jag några bilder eller snarare sakt en bild på jennifer kolla den är jätte  roligt






mamma vänta på mig !!!!

hahahahahahahahaha









ååååååååå

hejsan min dag börja lite dåligt men sen gick det bättre först var jag med wilma vid pärlan hade lite tråkigt sen gick vi till en lekpark och gunga hehe sen ringde jag micha han var med leo och dom cykla till pärlan igen hade fotboll så vi klätra lite prata hade tråkigt ringde lite sen gick alla hem det var så tråkigt men det är skola  imorn åååååååååååååååååååå nej hatar hatar men vad ska ni göra imorn men själv ska jag nog gå till unkan

hål i örat

hej hej jag var ju på fest/dico igår men jag gjorde också hål inanafetsen i centrum sen träffade jag micha och leo så vi gick tillsammans till unkan när jag gjorde hålet  eller inte jag dom som var där gjorde det mena jag men det gjorde ont !!!





priser

hejsan igår var jag på fest i unkan men det var inte så många men sen kom flera vi körde dans stopp jag blev två och jag fick pris det var chocklad kex 3 klubbor och jul must det är nog lite för tidigt för jul än men iallafall det var inte många som ville ha dico så vi ködrde dico killerboll och vanlig killerboll leo van på vanlig killerbollen han fick ett påsk ägg med fullt med godis och jul must jag fick ett litet påsk ägg av honom hihi



ornage klubba

det här är en blandnig av gul grön klubba jag fick också en men jag gav den till micha för han fick inget


ska göra hål

hejsan vakna typ vid 8-10  ska till unkan men först ska jag till centrum och göra hål i örat längst upp i örat ska jag göra  sen ska jag till unkan tror jag men just nu är det ett dåligt väder som jag hatar men iallafall ska jag gå snart tror jag hej då puss &kram

nära och kära

hejsan idag har jag varit hos min faster men jag åkte igår jag sovde över.Sen kom jag hem vid 5 så jag han gå till unkan så jag kunde muntra upp mig sen gick jag till cerntrum och köpte comviq kompis så jag kan börja messa igen jippi jag vill bara fråga nu visst har det blivit en riktig sommar nu men (fast) det är också lite klat men vad ska ni göra (imorn) men själv ska jag vara med mina kära och nära vänner och efter det ska jag på fest kanske


Bodaborg

hejsan förlåt att jag inte skrev i går men jag hade värdens sötörsta huvudvärk men idag mår jag mycket bättre Dom som följde me var Michael,William,Jason,Jennifer,Julia,Isabella,Felicia,Rebecka,Daniell,Vicktor. Det var två vuxna som följde me det var Lotta och RennÉ.Det första vi fick göra va att åka bil i ungefär 1 och en halv timme sen när vi var framme fick vi nycklar till skåp där vi kan lägga våra grejer och byta om. Sen fick vi köra olika banor det var roligt vi fick balansera,klätra,hoppa,hänga i repp och mycket mera sen kl 2 fick vi äta våran lunch sen fick vi köra några till banor det var roligt sen åkte vi hem då var kl 5 så vi han köra killerboll i unkan det var roligt sen fick vi gå hem



ska till bodaborg

hejsan ska åka till bodaborg  micha ska ringa mig när jag ska börja gå så kommer vi träffas sen gå tillsammans med honom till unkan kanske hinner spela killerboll men när jag kommer hem kan jag skriva mera om vad vi har gjort men kanske tar kort om jag kommer ihåg för jag kommer att ha roligt kanske men hej då hoppas ni har en bra dag puss&kram

vi var 4timmar ute eller mera

hejsan först var jag med micha och jason och körde killerboll sen kom några andra och ville vara med sen kom ilzat.Sen gick vi till centrum och köpte godis mm gott.... Sen gick vi till pärlan med mitt på vägen  så stanade vi och prata sen träffade jag bella hon hade precis handlat klart så hon gick till sin mamma och tillbaka och sa att hon måste handla lite mera till imorn så vi stog kvar där vet inte värför men vi gjorde en massa grejer sen kom hon.Hon sprang hem och jag tog en anan väg hem till henne för hon tog en anan väg så mötte jag henne  på hennes stig och fråga om jag fick 2påsar för jag var blöt om fötterna så jag satte  plast påsarna om mina föter så det inte blev mer blötare sen gick vi till pärlan men det var upptagen för det var några som hade fotbolls tränig så vi körde killerboll sen fråga dom om vi ville vara med på fotboll vi sa ja och mitt lag van tror jag men sen körde vi lite killerboll igen sen gick vi hem vi körde snöbolls krig på vägen hem sen kom jonte och va me sen gick vi hem vi var så trötta me jonte följde nästan hem till mig för jag skulle visa var jag bor men vi var typ 4 timmar ute mm det var roligt men nu ska jag  fixa min väska till imorn men jag kan ta kort  på vad jag ska ta med  imorn men jag gör det senare så var brädda på näst in lägg för den kanske kommer snart så hej då


micha ska ringa mig

hejsan nu ska jag och spela fotboll eller killerboll  vid pärlan med micha,jason och bella men hon kommer senare för hon handlar just nu men snart ska micha ringa mig så hej då puss&kram hoppas att ni har det roligt




nej jävla snön är tillbaka

godmorgon åååååååååååå nnnnnneeeejjjjjjj den jävla snön är tillbaka jag som trodde att det skulle bli vår någon gång kolla hur fullt det är hemma hos mig kan inte den fan jävla snön gå bort men iallafall ska jag gå köpa matsäck till imorn för jag ska åka till bodaborg längtar kanse ska till unkan om det är öppet för det är ju röd dag idag men hej då hoppas att snön går bort




fotboll haha jonte missar

hejsan idag har jag varit i alby med  pappa och handla kom hem typ vid 3 sen messade micha mig att vi skulle köra fotboll vid pärlna och jag skulle ta med några kompisar vi skulle träffas vid 4 typ sen borta vid pärlan träffade vi våran kära jonte och hans vänner och spela typ fotboll tillsammas vi körde snöbollskrig också alla va typ på mig sen kommer jonte och skjuter en fotboll på mig men missar hela tiden haha men sen kom jag hem typ vi halv 7 städa lite rummet men nu ska jag måla naglarna


vilken naglak ska jag välja den hära gången får det bli någon från H&M

så nu är det lätare att välja så hhhmm.. det får nog bli den blåa eftersom det är min favvo färg men jag tar den blåa utan glitter
ja så ska det bli den blåa utan glitter

förlåt

hejsan förlåt att jag inte skrev igår men jag kom hem jätte sent igår men iallafall ska min pappa och jag gå och handla idag  mm så ska det bli men här kommer det en blid vad jag hade på mig igår men när jag kommer hem så kan jag blogg och kankse lägga ut bilder men hej då puss&kram /Debaleena


GLAD PÅSK

GLAD PÅSK ALLIHOPPA


kolla på bellas blogg

hej snart ska jag,bella och wilma till pärlan och  köra fotboll, kanske ska ringa några till men får se om någon vill följa med :)



kolla bellas blogg www.lifeofbellas.blogg.se
kolla gjärna den varje dag =)


lite bilder bara



GLAD PÅSK PÅ ER ALLIHOPPA!!!!!!!!!

hejsan och GLAD PÅSK PÅ ER ALLIHOPPA ....men idag blir det mycket godis mmmm... gott men jag hoppas att ni kommer att ha en härlig påsk men vad ska ni gör på påsklovet kanse kan få några tips har inte planert något än bara om bodaborg roligt jag vill åka nu nu









RSS 2.0