............ :D

hejsan idag var skoldagens så där inte så kul mm så var det efter skolan körde vi lite fotboll med jennifer bella och becka sen gick vi alla till unkan jennifer och bella ville köra singstar jag ville värkligen inte så jag väntade på jonte så körde vi skip- bo men det var inte kul så vi körde pingis sen efter typ 20min gick jag jonte jennifer simon bella och ilzat till pärlan och körde fotboll det var kul men varmt

Rihanna - Only Girl


Brandstationen

hejsan i onsdags var vi på brandstationen det var jätte kul först fick vi ha en lektion vilket nummer man ska ringa och sånt sen fick man eller jag årkar inte förklar allt ni förstår när ni ser bilder så förklarar jag lite efter bilderna ha-ha<333:P

det  ar hen låda elelr nåt sånt som var full med varm olja sen skulle man sätta eld på den så fick man ta en brandsläckare och släcka eldenhur man skulle rädda en människa som brinner


















Drop the Lime-Sex Sax


Höst/Vinter

Jag har tänkt vilken mössa jag ska ha till hösten/vintern eller det är ju höst??? iallafall tänkte och har bestämt mig att jag ska ha dom här mössorna och handskarna till hösten/vinten hade svårt att välja en bara


Brandstationen

imorgon ska vi till brandstationen för att lära oss nya grejer hehe



Jag Ida wille Miranda Jason Micha

hejsan skulle vara med ida idag men det blev inte så  men vi ska vara en  annan dag men iallafall så fick jag göra om ett prov idag det var inte kul  men skulle bara göra om 2 frågor  ha-ha  men sen efter skolan gick jag på tjejsnack sen efter körde lite pingis med wille micha ocj jason det var kul sen vid  kl 5 gick jag micha wille och jason ut för dom skulle åka skeatbord (stavning) sen vi kollade på gammla video klipp i min mobil det var jätte kul sen kom ida och miranda vi pratade mycket sprang runt som galna huleganner haha sen gick vi hem och det var jätte kul:) så var min dag


alltid söta
alltid gammla (ha-ha)
alltid kallt
alltid knyta skorna
??? söta små gullungar


fina skor va???

Flecce♥

hejsan har köpte en ny fleece från H&M vad tycker ni själv så tycker jag att den är jätte skön och den passar bar till när det är kallt snart är det vinter ju. Den kosta 249kr


den är ljus lilla om nu undara

Bloggsvar

jag vill påmina er om ni har frågor till mig är det bara att fråga på bloggsvar det är lättre för mig att svara på era fin frågor<33

I ♥ NY

SKA HA MÖSSA IDAG DET VAR LÄNGE SEN

Rihanna Te Amo


roliga söta snyggingar;)

hejan på er alla er roliga söta snyggingar! igår  så var jag i stan med syrran och mamma och  köpte 3 nya behåar köpte en rosa,gul och röd men idag ville jag lämna tillbaka gula ville inte ha den så jag åkte till tumba sen när mamma skulle till jobbet så följde jag me hon gick till jobbet och jag var i rönnige sen åkte jag och städa jätte kul va! (not) men iallafall ska jag nog sova snart börjar 8 ååååå jobbigt





Grillad

idag har jag ätit gor grillade kyckling mmm älskat verkligen kyckling




Anagina

jag älskar Anaginas  videos lägger upp ett av hennes videos och hennes blogg heter http://anagina.blogg.se

Grattis Hannah♥

Godmorgon vaknade för en liten stund sen men idag fyller min kompis hannah år GRATTIS hon stavs med ett H på slutet om ni undrar men idag skulle jag till min kusiner men det blev inte så jag ska till stan med mamma och syrran med igetligen skulle jag gå på hannas fest men det blev inte så heller ville verkligen gå men det är nog för sent åååååååååååå men vad ska man göra men jag ska till stan ska köpa lite nya grejer jag behöver verkligen en ny bh och mycket mera ska få min månads peng kom jag på jippi 


                                                                                            om vi börjar från vänster först är det Alexandra sen danni ( olivias lilla syrra om ni undara) sen kommer moa och sen hannah efter det emmy och linnea

ida♥

hittade en jätte fin bild på ida

hej då......

.... ska sova

Dagens kompis är........

Ida♥ har kännt henne typ i några år men nu känner henne mycket mera men vi har haft jätte kul typ bara på  2-4 dagar haha det är jätte kul att vara med henne plus hon är jätte söt och gullig men vad ska man berätta mer haha men hon är jätte snäll men kunde inte kopiera en blid på henne men ni kan se på hennes blogg http://lovewinsa.blogg.se/   

Flo Rida - Club Can't Handle Me ft. David Guetta


plugg och mera plugg

hejsan förlåt förlåt men internet funkade inte men haft jätte kul och mycket plugg plugg....... men i tisdags hade vi So-prov i onsdags hade vi  Eng-prov och idag hade jag fysik och teknik-prov men kunde knapp hinna plugga till varje ämne  men är glad att det är över min mobil var ju på lagning men fick tillbaka den är överlycklig men bloggar lite senare kanske lägger ut dagens kompis och en låt eller nåtsånt ska plugga HAHA

kommer inte på någon rubrik

hejsan förlåt att jag inte har bloggt men jag är hemma hos min kusin han  fyllde ju år men det var fett tråkigt men vad ska man göra men hans lilla syters fester är mycket bättre kan jag säga men jag ska hem till min faster så ska jag sova över dära och sen kommer jag hem på söndag och när jag kommer hem ska jag vara med wilma om vi kan. Igetligen skulle jag vara med henne idag men det blir imorn istället men på söndag ska vi plugga och kolla på film:)

MILLION STYLEZ - SUPASTAR


grattis i förskott

imorgon ska jag kanske åka till mina kusiner för min kusin fyller år.Kanske åker ditt för jag har ingen buss kort om jag hittar en bussremsa eller nåtsånt anars ska jag hem till wilma och kolla på film och plugga


8 km och 1 timme o 20 min

hejsan förlåt att jag har inte bloggat men idag sprang jag skoljoggen så jävla jobbigt sparng 4 varv allså 8 km. Vi skulle sammlas inan 1 och börja spring kl 1 om vi skulle komma 13:50 kunde vi på börja ett nytt varv men då måste vi vara frame 20 över 2 anars räknas inte varvet haha men moa ocj jag hann moa var så jävla snälla hon hjälpte mig om inte skulle skulle jag aldrig kunna springa 4 varv (jag är javligt seg på att springa) aaa jag fick väl godkänt men sen kom jag hem helt trött sov  vid kl 5 var så jävligt trött och vakna vid 9 haha

ååååååååå jobbigt

hejsan idag ska vi springa skoljoggen det kommer bli jätte jobbigt vi ska springa skoljoggen 4 varv minst tror jag det blir ungefär 8-12 kilometer åååååååååå jobbig vi kommer att möta mot 7:an 8:an och 9:an

idol

hejan ska kolla på idol nu sen bloggar jag hehe

hejsan ska få tillbaka min tuch  (stavning) mobil om tre veckor åååååååååååå   ssåååå jobbigt !!!!!!!!

saknar dig♥

hej då

hejdå ska sova nu puss på rumpan

mobil

hejsan idgag efter skolan gick jag derekt hem för jag skulle gå och fixa min mobil den är lite kostig kan jag säga men åkte till kungeskurva (stavning) jag till the fone house dom ska fixa den så jag får en helt ny ungefär just nu anväder jag en gammal mobil juste jag har inte allas mobil nummer på min gammla så lite svårt att sms mig hehe

PINGIS♥

hejsan idag var jag i skolan körde lite pingis och så gick runt lite och så kollade på resultatet när vi röstade på de olika partierna det var miljöpartiet som van i vår skola sen snackade lite med kim och så sen gick jag till unkan och träffade Bella Jennifer Micha och Wille det var jätte kul några på personalen tyckte att jag var jätte bra på pingis en dom flesta haha det var jätte kul och så min kamera har blivit sämre kanske blir några bilder i alla fall ska ta med mobilen imorn till där den kom ifrån haha men ska kanske byta


.......♥DDD

hejsna ska dra till skolan nu har lägtat efter att träffa alla ♥

Hej då

hej då ska gå ducha nu sen ska sova tror jag  eller nåt blir det

Fint♥

har bytt örhänge där jag gjorde hål senast vad tycks??? jag tycket att det blev faktist fint♥
längst uppe


JÄTTE GOD

LASANGEN VAR JÄTTE GOD MEN BLEV LITE MISSBILDAD TROR JAG ELLER???
LITE BRÄND KANSKE


OUTFIT♥


kommer inte på någon rubrik

Fixat rummet och väskan det jag ska ha me mig är...... eller  årkar inte skriva vad jag ska ta med kolla bara på bilden om ni undrar vad jag ska ta med HAHA




ÄTA

ska äta nu bloggar senare kommer mycket bilder när mamma kommer hem hon kommer vid 9-10 tiden puss o kram♥

skippade

Hejsan skippade eng tar den senare snart ska jag väl ducha men tar det sisst det blir nr 10 och eng blir på 8 det blir lite konstigt men nu ska jag skriva in schemat i mobilen <333

1-10

Hejsan dagens planer :
                                       1.ska plugga alla 89djur igen som kommer på provet på måndag!!
                                        
                                       2.plugga till eng kanske??

                                       3. blogga♥

                                       4. Duscha
 
                                       5. skriva in schemat på mobilen

                                       6. fixa vad jag ska ha på mig imorn till skolan

                                       7. fixa väskan 

                                       8. blogga blogga

                                       9. fixa rummet

                                      10. ?????  ska kanske blogga HA-HA 



Lasange

hejsan idag åkte jag till tumba och handla mat vi ska göra lasange♥ nu väntar jag på att den ska  bli klar <333

Godnatt

Godnatt ska sova nu puss på rumpan<333 hade bra:)


Grönsaker♥

hejsan  kom hem för jätte länge sen men filmen var jätte bra jag vill se 2:an jag tror den kommer ut i novmber ? eller nåtsånt bilr det men det var jätte kul men jag har jätte ont i magen för mycket godis !!! men efter när jag och moa kom ut från biosalången tänkte vi bara på grönsaker haha men sen när jag kom hem fixa lite saker och så sen kom min syrra hem med en kompis som heter Harika♥ hon är jätte söt och jag gillar hennes skratt hon har också en blogg den heter http://ordblirmeningar.blogg.se/ hennes blogg är jätte bra tycker jag







HAHA!!!!!




vampyrer suger

hejsan snart ska jag dra och kolla på bio med moa och wilma ska se på vampyrer suger och


idol

nu ska jag gå och kolla på idol och proppa i mig med vindruvor haha


överlycklig♥

hejsan idag kollade jag på min bilder mobilen laggade ju och jag hittade bilderna blev överlycklig haha men imorn ska jag på bio med moa gullegrisen♥ och bästisen wilma♥ vi ska kolla på  vampyrer suger  hoppas den är bra filmen börjar kl 15.30 tror jag men nu kommer det bilder från torsdagen




Mohombi - Bumpy Ride


mölle

har inget att skriva om tog jätte fina bilder idag men mobil lagga när jag kom hem när är bilderna bort jag som skulle skicka bilderna till min söta vänner åååååååååå jobbigt har tänkt att byta min mobil men det blir typ nästa månad eller nåt men min klass ska sammlas vid mölle på morgonen det blir kkkklllllaaaaatt!!! jag som ska ha shorts  men tar nog mjukisarna men kanske skriver något mera fast senare juste ska gå på bio på lördag det kan jag skriva om

Jordin Sparks S.O.S


dagens


hade på mig dom här små söta örhängen

idol♥

hejsan snart när kl 8 ska jag gå och kolla på idol♥


Usher ft. Pitbull - DJ Got Us Falling In Love Again


vem längtar

hejsan snart ska jag dra det är jätte kalt ute ser det ut som måste ha på mig varma gejer nu snart närmar det sig vinter vem längtar?

8.00

men nu ska jag gå och sova tror jag börjar 8.00

snorunge

kom just på en snorunge kom sa att jag var typ någons mamma eller fråga om jag hade en asså fattde inte derekt men är jag så gammal????????????


Jag vet men jag har inte byt köns (stavnig)
hittade inte en gammal kvinna så ni kan föreställa er att det en gammal kvinna






skönt<333

hejsan dagen har varit lite lång tråkigt början av skolan sen kom killarna det blev lite roligare så och men efter när vi åt lunch hade inget att gör min kompisar och jag så vi gick ut och satt os vid en bänk men jag ville inte  sitta  så jag låg mot en stång och det var fett skönt jag sa till mina kompisar prova dom oki doki HAHA dom men det är faktisk skönt så jag låg möt den i 35min  det var så jävligt skönt jag vet det där kan misstolkas lite men det var ju skönt<333

skönt skönt kan misstolkas HAHAHA


plugga och plugga

just nu pluggar jag sönder mig bloggar imorn hinner inte blogga måste plugga biiizzzii

dagens


89

hejsan god morgon är jävligt trött men idag ska jag och shogota gå till filmis och köpa godis längtar sen ska vi plugga har så mycket att plugga åååååååååå så jävla jobbigt måste ladda ner 89 bilder !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

shagota♥

hejsan idag ska shagota hem till mig hon komnmer vid 6-7 tiden tror jag har inte träffat henne på länge och hennes brosa kommer nog med



Lazze-Rock Away


Muffinsar

pluggade så hårt igår så jag belönas idag med 2 muffinsar

kollla en glad muffinsar
men vad händer om dom försviner sen ????
ledsen muffinsar

Taio Cruz - Dynamite


Micheal ♥


Dagens kompis är Michael plutten Ha-Ha när vi var småa var vi granar hans brosa gick samma klass som min syrra så vi kände vandra men när vi blev lite äldre så flyttade han till ett radhus  men då kände inte vi varandra så bra längre. Men en dag på unkan så lärde vi känna varandra sen kom jag på att han var typ min granne så då börja vi umgås igen men haha jjjjjaaaa ssssåååå var det


 tryck på bilden så den blir större vet ja  men den blir lite konistig när man gör den större


                                                               ps han gillar skateboard och hänga med kompisar

dagens

årkade inte vända på bilden

skulle pubiceras igår

hejsan det är bliden skulle publiceras igår

pluggar

hejsan hinner inte blogga just nu pluggar bloggar senare

Fotboll♥

hejsan idag gick jag till skolan blev lite varmare än på mogonen skönt men vi hade lektioner sissta lektion var elevens val då var det olika klasser som var blandade det var 6:or 7:or 8:or 9:or det  var inte så kul men iallafall gick bella till unkan och jag körde ett fotbolls spel jag vet inte värför men det är kul förut tyckte jag att det var tråkigt men nu så är det kul:)

5-15

hejsan idag har jag städat gaderoben känns så skönt nu min syra städade sin och gav många kläder till typ 3-5 byxor 5-15 klängar,tröjor och mycket mera fick hennes tinos byxor (stavnig) dom kosta 399kr och hon gav dom till mig♥

9.05

God morgon börjar 9.05 sak gå om en kvart typ kommer hem vid 5-6 men hej då bloggar när jag kommer hem

RSS 2.0