LÄNGE SEDAN VAR DET

Hello! Hur har eran dag varit? Min har varit shit bra! Vi fick håltimme på spanskan och spanska var vår sista lektion som var ännu bättre vi fick sluta och franskan och tyskan fick stanna kvar haha! Jag drog hem lämna mina saker och bytte om och gick tillbaka till skolan. För vi skulle dra hem till Moa men hon hade ju franska så jag orkade inte stanna kvar i 45min. Sen gick vi hem til Moa käka och snacka lite och hennes lillebror och hanns kompis störde oss hela tiden från början var det okej sen gick det för långt vi blev shit arga på dom så jävla jobbiga! Sen vi kl 17.45 ungefär gick vi ut och sprang/jogga (länge sedan jag gjorde det) i en timme ungefär vi var på lekpark och lekte också haha. Sen kom jag käka fixa lite saker och nu är jag här och sitter och bloggar. Hörs lite senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0