Jag hatar henne!!!

Asså jag och min syrra skulle åka till skärholmen lämna lite saker. Vi skulle ta bussen 13.22 och vi gick ut typ 13.18 innan vi skulle gå ut säger min syrra du jävla idiot allting för vi håller på att missa bussen.. Så vi gick ut och sen  när vi var på busshålsplatsen (stavning) Så hade hon glömt sit buss kort och då sa hon till mig spring och hämta mitt buss kort och jag hade bara 3-4 min på mig. Hon sa till mig att den ligger i svarta väska osv.... och så kommer jag hem springade helt slut! går in i rummet går och kolla i svarta väskan och den är inte där jag ringer henne säger att jag inte hittar den hon kommer hem letar och så hittar hon  sitt buss kort på ett annat ställe och säger till mig du ser igenting du kan inte göra de eller de där och nu är allt mitt fel att vi missa bussen va fan är det för jävla shit!  Hon är en jävla ***** måste jag bara säga just nu!!!!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0