NNNNNNNNNNooooo inte värre!!!

Jag fick just veta att jag sla till tandläkaren imorgon 12.00 vill inte. Det värsta jag vet om alla läkare är Tandläkare!!!!!!! Förra gången jag var där skulle dom dra bort en mjölktand och jag ville inte det dom skulle ge mig en spruta som bedövning men jag är också rädd för sprutor och desutom skulle ju dom ge mig sprutan någonstans i munnen och då blev jag livrädd! Och skrek som fan jag kunde inte sitta stilla fler läkare kom in och hålldefast mig så att inte det skulle bli fel sen när dom skulle dra ut min tand då skrek jag också och då kom fler tandläkare in. Sen när jag kom ut från rummet kollade alla på mig eftersom jag skrek så jävla mycket haha men sen skulle vi gå handla lite och då blev min ena skind svullen att jag kunde knappt se eller prata och jag dreglade kunde inte ha stängd mun och fick eller inte spotta bra va! Jag fick använda papper istället


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0