Mycke Mycke!

Hej idag var det en grym dag<3 Föst hade vi idrott vi körde F O T B O L L!  det var länge sen ååå länktar att det ska bli sommar då kan man köra fotboll hur mycket som helst! Men idag var det typ final på innebandy skogsäng mot hesselby (stavning) men vi vann inte de här gången :( 5-8 Men dom van förra gången och kom hem med guld medalj men idag blev det bara visst silver medalj men är lika stolt dom var grymma! men efter skolan hade jag hemspråk sen efter det gick jag till cafeterian där Moa och Wilma väntade på mig för vi skulle dra till filmkedijan. Men när dom sattt och väntade på mig berättade wilma att jonas och jeppe hade kört bajstävlingen vem som kunde bajsa fortasst och oliva tog typ tid hahaha... och dom hade en vinnare J O N A S  Men..... Men nu kan jag inte skriva mer missar vampire diarie  P U S S ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0