Min dag??

Ja min dag har varit ganska lungt. Jag wille ida bella och marcus  alla satte bara och gnällde Unkan är så jävla tråkigt ni säljer inte de eller de dära haha så alla gick till filmkedijan och sen gick vi runt halva salem i två jävla timmar typ haha. Sen träffade vi katta och andra personer och sen gick alla hem lite ledsna haha typ så var det inget nytt tror jag bloggar senare åååååååååååå vilken dag måste ducha blir fräch och det blir roligare typ hoppas jag känner mig lite sjuk känns det som allt känns så jävla asså vet inte  får ånges!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: G A B R I E L L A

Nu är tävlingen av slutad!

Titta in på min blogg och titta om du är en av dom lyckliga vinnarna ! <3

2011-03-04 @ 12:02:03
URL: http://hejgabbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0