Var i Huddige

Var i Huddige för att titta på lite kläder bara.... Var där med min syrra och hennes kompis Helin. Vi tittade på lite saker och senare gick vi hem till Helin hon bor i villa den var skit fin:) runt 16.00 började syrran röra på hos hemåt. Så på vägen hem gick vi in till Tumba för syrran skulle köpa en kalender och jag skluee köpa en sprej deo kan inte ha vanlig deo för det blir så jäkla kletigt tycker inte ni de? Senare gick vi hem. Jag bytte om och gick till gymet för att möta syrran runt 7 tiden för att vi skulle åka till hallunda men NEJ! jag orkar inte det blir för stressigt vi åker någon annan dag. Jag hade lixom bytom duchat och allt blev så jäkla arg men jaja!
                                    Fick bli en klänning för att det var så jävligt varmt. Det är spegen som är smutsig inte klännigen

                                      outfit 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0