SÅ ARG!

 
Vi har ett bil-spel på datorn som jag hitta. Min kusin lärde mig hur man skulle spela och vad man skulle göra. Och det var jätte kul. Men nu kanske ni tänker på datorn? Hur kan det vara roligt? Jag hatar igentligen at spela bil-spel på datorn. Men det här spelet äger! Först spelade jag på min syrras profil eftersom hon visste redan att vi hade det hära bil-spelet. Senare skapade jag en egen profil, min profil. Så min syrra visste inte hur man spelade eller någonting och jag tänkte hjälpa henne så hon fick köra på min profil en liten stund. Och jag hade skaffat en röd fin ferrari där jag bodde i en fin villa på ett bra ställe jag hitta. Jag hjälpte min syrra hon fick köra ett race som hon ville jag blev ju bara glad om hon kom 1:ta hela tiden lixom det är ju jag som får pengarna. Jag sa till min syrra jag kommer snart och nästa sekund jag kom tillbaka hade hon tagit bort hela min profil och alla pengar jag hade tjänat. Jag sa! VA FAN HAR DU GJORT! DU HAR JU BÖRJAT OM HELA SPELET! Hon sa jag ville bara köra en gång till. Då sa jag värför läste du inte innan du trycker på något (allt stog på engelska) Då sa hon jag orkade inte............ JAG?????????????? BORTA!....................... Nu måste jag köra om hela skiten!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0