Picknick

Hello! Kom hem runt 7 tiden från picknicken. Ska jag berätta värför vi hade picknick på riktigt. Vi skulle fira Moa för att hon fyllde ju år! Hon fick massa godis och presenter och mer så klart! Vi var på väg till platsen där vi skulle göra allting i ording. Så vi sa till Moa att hon skulle gå ut 15.25 och jag skulle möta henne vid en fotbolls plan så vi skulle hinna. Men när vi gick ut så vi kollade på klockan och börja gå skit snabbt men sen när vi var nära centrum så hör jag någon ropa mitt namn så titta jag bakom så ser jag Moa går bakom oss och hon gjorde det typ hela tiden  haha! Så vi börja springa från henne så vi skulle hinna ta ut allt från väskorna alla andra baa hhhöö??? vad gör dom haha!!! Sen gick allting bra så bra!  Nu slänger jag upp några bildert från idag:D
 Vår fina kladdkaka haha!
Men vi hade flera filtar senare! Alla tre kunde ju inte sitta på en med mat och sånt höhö!












Kommentarer
Postat av: Linnea

Heej! Saknar er skit mkt!!! Hoppas ni har de bra det har vart skit dåligt väder i France och har knapt sett solen:(( men vill träffa dej/er så fort jag kommer hem! Love you!! <33333333

2011-07-23 @ 22:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0