Morgon prommenad

Förlåt men jag börjar faktist tröttna på min blogg därför orkar jag inte blogga så mycket, Kanske kan ge mig några nya tips? det skulle hjälpa mycket!                                                                                                                                   

Snart ska jag och min syrra gå på en morogn prommenad i typ 40 minuter. Sen när vi har kommit hem ska vi göra några tränings övningar. Senare ska vi tilll stan och typ köpa söker till min mamma lite. Men jag bloggar efter jag har kommit hem från prommenaden.  


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske någon ny desing eller en ny blogg, en ny plattfrom?

2011-07-07 @ 00:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0