Grann hatare!

Jag hatar verkligen mina grannar som bor ovan för oss! Dom slänger vatten över hela vår balkong hela tiden!!! Sen min mamma hon la ut en liten växt utanför vår dör så att det skulle se fint ut men sen efter många månader växer växten så fin så kommer vår granne och bryter sönder den "eller vi tror att de va dom" Det ända jag hatar är varje gång min mamma är snäll mot barnen, Så blir deras mamma så jävligt arg. Min mamma öppnade proten åt grannarnas barn eftersom dom hade stått där typ i en halvtimme och ropat MAMMA ÖPPNA PORTEN! MAMMA ÖPPNA PORTEN! MAMMA ÖPPNA PORTEN! Men hon hör inte för han ska sitta och röka hela dagarna inget liv säger jag bara. EGOISTISKA MÄNNISKA!

                                             men vi tog in den i huset igen för att den kanske kan växa om på nytt:)


Kommentarer
Postat av: Shagota♥

Så jävla taskigt gjort!

2011-07-07 @ 11:15:37
Postat av: Debaleena

2011-07-07 @ 12:20:17
URL: http://debaleena.webblogg.se/
Postat av: Debaleena

Jag vet!

2011-07-07 @ 12:20:45
URL: http://debaleena.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0