Lung skön men lång dag!!!!!

Imorgon är det en lung skön men lång daaaaaaggggg!!!. Börjar kl 09:00 slutar kl 16:00 kul va:(. Men vet inte vad jag ska göra imorgon kanske ska va med en kompis eller dra till unkan en liten stund men sen när jag kommer hem då bilr det pluggi pluggi. Jag tror att vi har matte prov,no prov men kommer inte ihåg när vi ska ha det men ska ändå plugga lite matte och no sen kommer jag plugga lite bengaliska det är det språket jag pratar. Men nej nu ska jag locka håret lite och bestämma vad jag ska ha på mig imorgon sen ska jag sova längtar redan att sova men har massor saker att göra 
                                                                                                             / peace and love 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0