Har varit med Linnea

Hello idag har jag varit med Linnea som ni ser på rubriken men vi har haft massa kul idag. Först så kollade jag på innebandy matchen DM .Skogssäng vann med 7-0 tror jag är inte helt säker men jag kollade klart gick hem fixade mig lite tog  bussen mot Tumba handlade lite saker som jag behövde sen kom hem vi typ kl 17. Gick till unakn lite senare och mötte upp mina sötnosar. Sen kom Linnea ditt gick hem till mig sakna lite privat haha men sen gick vi till datorn satte på hög musik lockade lite hennes hår hur det skulle se ut till imorgon om det skulle passa till det hon skulle ha på sig eller något sånt?. Sen bakade vi kladdkaka det blev jätte god sen gick hon hem typ vid 20.30. Bra förklart va haha hoppas ni fattar;)
Innebandy match DM
tttttsssss......
haha älskar verkligen den här tjejen
Gott va och halv lockat hår ännu bättre gullunge
puzz
dags att gå hem nu bbbuuuuuuu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0