MATCH, SHOPPAT, ROLIGT!!!

Hej förlåt för en dålig uppdatering ska försöka hinna me att blogga. Och jag hittade en kompis som kunde fixa min design Miranda♥, det ändå är bra är att vi bor några port från varandra haha!


Men i lördags fick vi gäster dom skulle kolla på någon indisk match och när vi kollade så..... Men det skulle inte jag, för jag och Linnea åkte till skärholmen och fick hem ett par solbrillor från indiska efter vi hade shoppat klart så käkade vi på donken:)
 GODE GODI
 
                                                    SKÄRHOLMEN

 HAHA INTE SÅ BRA BILD MEN DEN DUGER





Det var dom här jag köpte så jag kan använda till sommaren hahah nnneeejjj skoja bara........

 Vad tycker ni om dom här?, visst var dom finnare än dom som är ovanför den hääärrr!!! haha <3
                                                                   Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Shagota

Fina brillor pözz<3

2011-04-05 @ 18:16:55
URL: http://shagotas.blogg.se/
Postat av: Debaleena♥

Tack <3

2011-04-05 @ 19:51:46
URL: http://debaleena.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0