bloggpasuse

hejsan just nu har jag tänkt tänkt om jag ska ta en bloggpause så ska det bli när jag blir riktig sugen att blogg då kommer det många inlägg men just nu ska jag ta en bloggpause kommer att sakna er som kollar på min blogg
juste min lilla gullle plut var hemma hos mig några dagr och sov över det är lite bilder på mig och henne och lite gammla kommer att sakna er puss&kram






chatta med min kuss men hade lite tråkigt så jag tog ett kort
typ vid 5-6 på morgon hon väkte mig när hon börja gråta lite jag var värkigen trött hehe:)

Kommentarer
Postat av: MR Pinak

vad då har du taaapppaat humorn eller det ser utttttt som om du är EFTERBLIVEN säg till om du blir bombad

2010-03-29 @ 21:46:39
Postat av: Anonym

nej hon blev precis det av dig så stick och brin din jävla idiot!!!

2010-03-30 @ 21:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0