Gabriella<3

hejsan första dagen på Gabriella båten var kul! först skulle vi hitta våra hytt/rum så vi kunde byta om och gå på toa och så jag fick dela hytt/rum med shagota,bicke,min syrra och pinak den var 4 sängar så jag fick dela säng med shagota det var inte lät men shagota och jag spelade och gick runt det var typ vi som slösade mäst euro på spel men det var kul men vi åt och så sen vid  kl 11-1 på natten kom vi till ett ställe som heter Fun club där kunde man dansa,prata och dricka för det var en bar där man kunde köpa drinckar det var kul från början till slut blev det bråk mellan en kille och en tjej för killen drack lite för mycket så han börja pussa krama typ alla på dans golvet han kramde mig och shagota sen på bicke vi gick där ifrån men sen gick han och krama tjejen på så sätt blev det bråk tjejen blev misshandlad dom börja slåss så vakternrna kom ut den var inte kul att se utt sen vid kl 3-5 gick vi och sov sen nästa dag hade jag ont i nacken grund av hur vi sov HaHa! men vi borsta tänderna på morgonen sen åt vi sen gick shagota o jag  och spela spel gick runt sen gick varje Familj och handla för det var många som åkte me många många familjer så jag köpte lite grejer fick lite grejer också sen åt vi buffe (stavnig) och det var grymt gott sen gick vi och spela igen sen kom vi till fun club me det var inte så många som dansa som inana den dagen så bicke bestämde sig att gå ut asså då var vi inte inom hus det var kl 2 ungefär det var inte så bra väder det kom värsta vinden och samtidigt åkte vi snappt första gången hållde jag att flyga iväg så mycket luft var det vi tog bilder på oss att vi håller på att flyga iväg det var jätte kul och juste inan vi gick och handla så gick vi av i Finland och åt på donken och kolla runt men det kommer bilder senare mm så var det ungefär  

Kommentarer
Postat av: shagota

det var jätte kul men vi slösa mycket pengar <3

2010-07-08 @ 12:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0