.......blandat 1-10 frågor

Vad gör du just nu: Räknar mina pengar så jag vet hur mycket jag ska ta med mig till kryssnigen :)

Vem chattar du med just nu: shagota<3 vi drömmer om vi hade 30,00kr vad vi skulle kunna köpa med dom pengarna HAHA! 

Vad har du på dig: ett par adidas shorts,en vanlig blå tröja och ett par blåa solbrillor

Favoritlåt just nu: Justin Bieber Somebody to love<33  

Vad längtar du mest efter just nu: Måndag<3

favoritserie just nu: vampire diaries

Vad ska du göra idag: ska dra till centrum

Skriver du med höger eller vänster: höger

Vad heter din bästis fast hon går inte på din skola: Hanna<3

Vad heter dim bästis som går i din skola: Wilma<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0