Hejsan svejsan<33

hejsan svejsan jag har så mycket att berätta om förra måndagen va min kusin hemma hos mig och hon sov över vi gjorde väldigt mycket årkar inte berätta så mycket men i allafall hon sov typ hos mig i några dagar sen till måndagen så ville hon hem så hennes pappa skulle ju ändå komma för vi hade något hemma hos mig vi kan bara säga att han skulle hälsa på och sen på kvällen ville hon hem och hon ville att jag skulle sova hos henne så jag packa och duscha sen åkte vi till henne sen gick dagarna till lördagen så kom mina föräldrar hem till min kusin och dom sov över sen på söndagen gick vi till hökarens badet den var fett kul alla vi bada förutom min pappa och min kusins pappa vi sen gick vi alla hem så Shagota och jag gick ut och min mamma och hennes mamma var på tvättstugan så vi fråga om vi kunde gå och köpa Marabou i Vivo eller så var det……något sen så sov vi där nästa dag på måndag fick vi skjuts till min faster för dom bodde så nära så sov vi där sen på tisdagen eller  onsdagen gick jag på grillfest med min fasters dotter och hennes man den var hennes mans kompis som fixa festen sen efter det gick jag på ännu en fest till vid kl 7-8 kom hem till min faster vid 11-12 på natten sen sov där några dagar till sen idag alltså på en söndag gick jag till en  ett tempel och jag hade varit där några andra gånger sen kom jag hem och vila och tvätta och ska jag och sova så hej då kanske blir ett till inlägg hoppas jag !!! puss o kram<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0